95 US$
Gratis afbestilling indtil d. 09.12.22
Book nu, betal under opholdet
94 US$
Priceline95 US$
Travelocity94 US$
Agoda.com171 US$
Anmeldt d. 3. august 2022 fra mobile enheder

Pænt og Ok stort værelse. Og badeværelse.Til min ryg var sengen alt for blød. Men passer sikkert til mange andre. God udsigt fra morgenmads restauranten. God morgenmad, men savnede dog røræg og pølser.
God og venlig betjening i receptionen. Anbefaler gerne dette hotel.

Værelsestip: Parkering er muligt overfor, dog tidsbegrænset i dagtimerne til 3 timer. Fri fra kl. 18 til 8.00
Dato for ophold: august 2022
Tak, Ove D
Anmeldt d. 16. juli 2022 fra mobile enheder

Ikke særlig handikap venligt med tappe ned fra indgang hen til elevator, men det gik fint alligevel, værelset var rent, med rengøring hver dag.
God morgenmad, med flere forskellige valgmuligheder.

Ingen nabo støj og når vinduet var lukket var der meget minimal støj udefra.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Mark D
Anmeldt d. 19. juni 2022 fra mobile enheder

Var der 4 dage i forbindelse med Copenhell. Fair pris, lille rent og pænt værelse i et hyggeligt kvarter, hvor der blandt andet er en brunch restaurant lige ved siden af. Hotellet ligger 800 meter fra Metroen så det er rigtig nemt at komme rundt i København derfra

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Mette B
Anmeldt d. 1. maj 2022 fra mobile enheder

Smilende, imødekommende og venligt personale.
Lækker morgenbuffet, med friskbagt brød.
Gode muligheder for parkering tæt på. Samt hotellets egen betalingsparkering.
Gode senge, og ingen støjgener, selvom man bor på nederste etage.

Dato for ophold: april 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, skrubbe73
Anmeldt d. 26. marts 2022

Vi besøgte hotellet for første gang og havde brug for en enkelt overnatning. Fin beliggenhed og tæt på metro.
Værelset var lidt lille (men det vidste vi jo godt, men ellers pænt og nydeligt.
Så ikke sidste gang vi har været der.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Jensv52