4 personer kigger på dette hotel
eDreams197 $
Priceline197 $
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Perfekt ophold til prisen
Vi har 6 person der skulle bruge et ophold tær på Amager Strand og KBH C.
Fandt udmærket tilbud for 2 nætter med morgenmad på dette hotel.

Vi skulle bare bruger overnatning med bad.

Værelserne er lidt små for de alm. 2 værelse. Så større kufferter er det ikke plads til.
Værelserne er meget varme, da der ikke er aircondition eller anden udluftning. Ville ikke anbefale stedet midt juli, hvor det er varmeste i Danmark.

God seng, dyne og hovedpude

Ellers godt sted for 2-stjernet

Gerne igen

Dato for ophold: august 2021
Tak, jessmoeller
Anmeldt d. 11. juli 2021

Det var et lækkert hotel, små værelser men der var hvad man skulle bruge. Det lå rigtig godt ifht transport, spisesteder osv i nærheden.

Sengene var ret hårde, og der var gamle sodavandsmærker i vindues karmen.. ellers er fint sted.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 415dittel
Anmeldt d. 10. maj 2021 fra mobile enheder

Jeg boede på værelse 02 og kan via optagelser dokumentere larm, som fra en skærebrænder natten lang. Jeg boede lige klods op af elevatoren, og det var umuligt at sove for den ekstrem høje larm, det værelse burde aldrig være lejet ud.
Jeg klagede selvfølgelig min nød, hun sagde bare at manageren ville kontakte mig, hvilket ikke er sket.
Ingen form for kompentation.
Det var en frygtelig nat!!!!!
Jeg vil ikke anbefale dette hotel til nogen der håber på at få noget søvn.

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Smil1111
Anmeldt d. 8. januar 2021 fra mobile enheder

Jeg havde ved en fejl bestilt overnatning på go hotel lufthavnen men det skulle have været go hotel City. Det fik hotellerne ordnet indbyrdes uden problemer således at jeg kunne overnatte på go hotel City i stedet (som jeg havde troet jeg havde booket)

KLASSE og super service.

Super let at bruge deres online check ud når man hurtigt skal afsted om morgenen.

Jeg kommer helt sikkert igen og kan varmt anbefale hotellet

Mvh Peter Jensen

Dato for ophold: januar 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, petercfc
Anmeldt d. 10. december 2020

Super god stemning, flotte fællesareal, pæne værelser, god service, god beliggenhed og ikke mindst til en meget fornuftig pris! :)

Vi har overnattet her 2 gange og overnattet på henholdsvis det billigste værelse og et af de dyreste værelser og vi kan anbefale begge afhængig af ens behov.

Det er ikke sidste gang at vi overnatter her.

Dato for ophold: december 2020
Tak, 728nicolaib