“Shoppinggade no. 1”

Privat 3-timers vandretur i København
nr. 42 af 352 aktiviteter i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 20. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde en hyggelig shoppetur på strøget. Masser af forskellige forretninger + Illum og Magasin. Mange goder caféer og restauranter på og omkring strøget. Som sædvanlig blev der brugt flere penge end planlagt , men det var hyggeligt.

Tak, Kio1966
Filtrér

Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Strøget er altid et besøg værd, der er mange forretninger mm man kan bruge tid på. Kigge på mennesker mm.

Tak, Tina J
Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Herligt at gå rundt og kigge på alle mennesker der bevæger sig på strøget. Alle fine butikker som bugner af varer er ikke det der interesserer mig mest. Sætter mig gerne på en fortovs cafe og nyder livet omkring mig, der sker altid noget sjovt, nogen som spiller et instrument, nogen som laver et lille show midt på gaden. Helt klart værd en oplevelse.

Tak, Anne Dorthe M
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Strøget er på en måde, en dejlig oplevelse med smukke bygninger, hyggelige torve, dejlige butikker og mad muligheder, og på den anden side, er det næste ikke til at komme frem for de mange mennesker.
Det er svært at nyde de smukke bygninger, da man bliver gået ned, hvis man stopper og nyder synet.
Der er en del junk butikker, der roder.
Mangfoldighed må betegnelsen for strøget være.

Tak, 928heidit
Anmeldt 19. august 2018

Meget at se og opleve. Altid nye ting. Forretninger, gøgl, denne gang masser af reklamer for Copenhagen Pride. Absolut et besøg værd, når man er i København.

Tak, GAage

Rejsende, der kiggede på Strøget, kiggede også på

Har du været i Strøget? Fortæl om dine oplevelser!