“En varm sommerdag ”

1-times Segway-tur i København
nr. 42 af 349 aktiviteter i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Herligt at gå rundt og kigge på alle mennesker der bevæger sig på strøget. Alle fine butikker som bugner af varer er ikke det der interesserer mig mest. Sætter mig gerne på en fortovs cafe og nyder livet omkring mig, der sker altid noget sjovt, nogen som spiller et instrument, nogen som laver et lille show midt på gaden. Helt klart værd en oplevelse.

Tak, Anne Dorthe M
Filtrér

Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Strøget er på en måde, en dejlig oplevelse med smukke bygninger, hyggelige torve, dejlige butikker og mad muligheder, og på den anden side, er det næste ikke til at komme frem for de mange mennesker.
Det er svært at nyde de smukke bygninger, da man bliver gået ned, hvis man stopper og nyder synet.
Der er en del junk butikker, der roder.
Mangfoldighed må betegnelsen for strøget være.

Tak, 928heidit
Anmeldt 19. august 2018

Meget at se og opleve. Altid nye ting. Forretninger, gøgl, denne gang masser af reklamer for Copenhagen Pride. Absolut et besøg værd, når man er i København.

Tak, GAage
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Strøget, så forudsigeligt og fantasiløst. De klassiske mærkevarebutikker gør det næsten umuligt at se forskel på hovedstederne efterhånden. Gademusikanter de forudsigelige steder. Snup en af sidegaderne i stedet for

Tak, Claus B
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Gaden går fra Rådhuspladsen til Kgs Nytorv. Med et par små torve undervejs. Masser af liv når butikkerne er åbne. Ret dødt, når de er lukkede. Masser af caféer, restauranter og madsteder.

Tak, kirstenbonnenr

Rejsende, der kiggede på Strøget, kiggede også på

Har du været i Strøget? Fortæl om dine oplevelser!