Åben i dag: 11.00 - 23.00

840 anmeldelser
fra 73,82 $
fra 38,18 $
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Der burde være bedre udmelding ang koncerter og folk skal holde bedre afstand og der var piv dårlig dårlig fy for den ikke lige mig

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, K4045HHthaisp
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde en super fin dag, med ikke for lange køer trods vores besøg faldt midt i skolernes sommerferie.
God betjening og imødekommende medarbejdere.

Tak, MitziPersson
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Både ved indgangen og i enkelte butikker virkede de ansatte trætte og iriterede. Ingen smil , hundsede lidt med mig da jeg ikke kunne finde mit tivolikort på telefonen,hvilket gjorde at det tig længere tid fordi jeg blev stresset. Uhøflig ung pige ved indgangen .

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, 895jula
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Efter at være fast besøgende i Tivoli flere gange om året må jeg desværre komme med en meget skuffende anmeldelse. Deres nye bookingsystem virker på ingen måder optimalt. Vi bookede ture på 3 telefoner da man på trods af flere timers ventetid kun kan booke en tur pr telefon og på trods af dette har jeg aldrig spildt så meget tid på at gå rundt og vente for så alligevel at måtte stå i en lang kø da forlystelserne ikke kørte med den sædvanlig rutine og hurtighed på opfyldning. Det var også tydeligt at personalet var trætte og opgivende.

Tak, Brian Kristian H
Anmeldt d. 20. juli 2021

Jeg har et Tivoli kort som jeg bruger med jævne med jævne mellemrum, det ville jeg også havet gjort idag, men der var meget lange køer på begge sider af hoved indgangen, jeg spurgte om jeg skulle stå i kø. når man nu har kort, fik at vide det skulle jeg, den slags er ikke iorden, et tivoli kort burde det gøre det muligt at springe køen over, men jeg prøver at komme igen en anden dag

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Jim D