Åben i dag: 11.00 - 23.45

829 anmeldelser
fra 68,19 $
fra 37,27 $
Anmeldt d. 21. juni 2020

Københavns egen lille juvel i centrum af verdens bedste by københavn. Tag en tur i det gyldne tårn og nyd den smukke udsøgt før du accellererer mod jorden med farefuld hast, og gribes af alle de smukke kræfter som gør tivoli til noget helt særligt.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, nikolajh696
Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var i Tivoli men det var et krav at man skal have en smartphone, det gør ens børn på 9 og 10 ikke kan løbe rundt i haven selv
Da de ikke har en telefon med disse funktioner.

Det er en ommer Tivoli, vi kommer ikke til at købe årskort som vi ellers har gjort de sidste 10 år, ligesom vi vælger en anden forlystelsespark indtil dette afskaffes.

Dato for oplevelse: juni 2020
2  Tak, 701brianb
Anmeldt d. 6. juni 2020

Elsker at besøge tivoli, og håber de snart åbner op igen! Det er det bedste sted at gå en tur og spise aftensmad i KBH hvis man savner lidt magi !

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Marie-roseresjer
Anmeldt d. 1. april 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad
dejlig atmosfære
Masser af sjov og spil,
Forlystelser
Masser af hygge og gode omgivelser

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 245saidt
Anmeldt d. 18. marts 2020

Haven er en stor fornøjelse at være i. Fantastisk beliggende, og stedet har bevaret mange ting, der nu er historiske, men stadig i brug.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, jacobpK6929DW