Åben i dag: 11.00 - 23.00

697 anmeldelser
fra 62,20 $
fra 29,60 $
Anmeldt d. 13. august 2018

Har nu besøgt Tivolis julemarked i flere år, da det altid er værd at komme tilbage til. Hyggeligt med masser af julelys og duftende juleboder.

Dato for oplevelse: december 2017
Tak, Renee987
Anmeldt d. 10. august 2018

Skøn sted med mange spisesteder og hyggelig stemning. Der er mange områder, hvor man kan finde sol eller skygge. Der er også steder, hvor man kan finde forlystelser. Et klart plus i hjertet af København

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, HelleN354
Anmeldt d. 9. august 2018 fra mobile enheder

Et altid hyggeligt stop i den gamle have. Der er meget stor forskel på oplevelsen når det er almindelig hverdag og eksempelvis fredage, hvor der er koncert om aftenen.

1  Tak, HenrikT
Anmeldt d. 9. august 2018 fra mobile enheder

Altid en fornøjelse at komme med familie i “haven” syntes bestemt den bliver smukkere og smukkere med flere gode aktiviteter til børn og voksne.
Et åndehul midt i hovedstanden - altid et besøg vær.
Det eneste lidt negative er vi efterhånden syntes det er for dyrt at spise der, så vi finder alternative steder udenfor.

Tak, Fam G
Anmeldt d. 7. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig dag i tivoli med gode venner, vi spiste smørrebrød i Sø Caféen, hvilket godt kan anbefales, dog ikke helt billigt.

Tak, Jane A