“Dejligt sted”

Tivoli Gardens
Book på forhånd
26,66 $*
og derover
Copenhagen Canal Tour med Skip-the-Line adgang...
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 10. august 2018

Skøn sted med mange spisesteder og hyggelig stemning. Der er mange områder, hvor man kan finde sol eller skygge. Der er også steder, hvor man kan finde forlystelser. Et klart plus i hjertet af København

1  Tak, Helle N
Filtrér

Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Et altid hyggeligt stop i den gamle have. Der er meget stor forskel på oplevelsen når det er almindelig hverdag og eksempelvis fredage, hvor der er koncert om aftenen.

1  Tak, HenrikT
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Altid en fornøjelse at komme med familie i “haven” syntes bestemt den bliver smukkere og smukkere med flere gode aktiviteter til børn og voksne.
Et åndehul midt i hovedstanden - altid et besøg vær.
Det eneste lidt negative er vi efterhånden syntes det er for dyrt at spise der, så vi finder alternative steder udenfor.

Tak, Fam G
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig dag i tivoli med gode venner, vi spiste smørrebrød i Sø Caféen, hvilket godt kan anbefales, dog ikke helt billigt.

Tak, Jane A
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Ren balsam for sjælen!
Meget smuk have og skønne oaser lige midt i Københavns hjerte.
Her får man alt.
Gode restauranter af alle slags - sjove og
Spændende forlystelser - og lidt for de spilleglade.
Alt i alt - et dejligt sted at opholde sig. Masser af frirum og meget smukke blomster og den fantastiske sø.
Fyrværkeri om aftenen.
Det er smukt med alle lysene om aftenen.

Tak, dortheulrich

Rejsende, der kiggede på Tivoli Gardens, kiggede også på

Har du været i Tivoli Gardens? Fortæl om dine oplevelser!