“Sommerlørdag i Tivoli ”

Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlig oplevelse, smuk have, hjælpsomme ansatte og hyggelige oaser med liggestole til små pauser.

Tak, Helle B
Filtrér

Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Et besøg i Tivoli er altid en skøn oplevelse. Parken er smuk og det er rart at slentre rundt derinde. Spisestederne er dyre og maden er generelt for ringe, så det anbefales at spise udenfor Tivoli

Tak, Clauslj
Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Carstensen gamle have forstår at forny sig, uden at blive moderne og fremmed.
Er I til forlystelser, så invester i turpas.
I haven findes mange spændende restauranter, pris og kvalitetsniveau rammer alle behov.
Selve parken er etlangt opholdværdigt, bemærk de mange smukke arrangementer af beplantning, lys og vandkunst. Bygningerne er et studie værd.

Tak, 3974HJH
Anmeldt 17. juli 2018

Jeg elsker simpelthen Tivoli og der er en fantastisk service derinde specielt i indgangen når man står med en klapvogn og en grædende datter så var der virkelig hjælp at hente hos de søde tivoli vagter (eller hvad de hedder). Dette er sket to gange så jeg kan kun sige godt om tivoli og deres gæstfrihed.

Tak, Jony F
Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

Hvis du kommer for forlystelserne, kan du ikke bruge mange timer derinde, men der er hyggeligt at gå rundt, og med penge nok er der nogle gode restaurant muligheder.

Tak, Nickolai I

Rejsende, der kiggede på Tivoli Gardens, kiggede også på

Har du været i Tivoli Gardens? Fortæl om dine oplevelser!