Åben i dag: 11.00 - 23.00

fra 236,99 kr.
fra 357,94 kr.
fra 2.300,00 kr.
Anmeldt d. 20. december 2016 fra mobile enheder

Tivoli ved juletid er for alle, der nyder ekstrem julestemning.
Dårligt vejr bliver trodset for at skabe en atmosfære af sne og jul, der kan begejstre både unge og gamle.
Tag derind og sug til dig af julehygge.

Tak, pierrebunton
Anmeldt d. 20. december 2016

I sidste weekend besøgte min familie og jeg Tivoli med det hovedformål at opleve det fine julelandskab, som tidligere år har været en attraktion i vores familie. Da vi ikke kunne finde julelandskabet, spurgte vi en Tivoli betjent, hvor det var placeret i år. Intet julelandskab i år var svaret. Stor skuffelse. Når det så er sagt, må jeg sige, at Tivoli var smukt pyntet med udsmykkede og "sne"klædte grantræer og grøntsagsbeplantning. Hos den yngre generation gjorde hønseburet lykke, og for de større var glögg-stuen med dejlige gedeskindsbeklædte stole og udsigt til haven et fredfyldt helle. Hertil kom held hos postbudene, så en flot æske chokolade kunne hjemtages. Seks personer, entré, glögg/varm chokolade, æbleskiver og 2-3 timers julehygge = 1.400 kr. Julelandskabet var sparet væk, men besparelsen var ikke reflekteret i prisniveauet. Alt i alt en fin og halv-dyr eftermiddag.

1  Tak, UJ-CPH
Anmeldt d. 20. december 2016 fra mobile enheder

Tivoli er altid hyggelig men særlig til jul er der extra hyggeligt
Boder i massevis, god stemning og dejlig gløgg
Kan varmt anbefales
Thomas

Tak, henriksen2
Anmeldt d. 20. december 2016

Min kæreste og jeg besluttede sidste år at vi ville en tur i tivoli til jul 2016. Rigtig flot udsmykning, hyggelig atmosfære. Ikke sidste gang vi skal i Tivoli til jul.

Tak, DorteP1964
Anmeldt d. 19. december 2016

Var på vores traditionelle juletur i Tivoli.Meget smukt pyntet, med god smag og med nyheder, der passer godt ind i den gamle have. Her kan alle- børn som ældre - få en rigtig god oplevelse bare ved at gå rundt

Tak, skipperdk2015