Åben i dag: 11.00 - 23.45

fra 237,05 kr.
fra 357,94 kr.
fra 2.300,00 kr.
Anmeldt d. 19. december 2016 fra mobile enheder

Var til jul i Tivoli, var dog en smule bekymret efter den kritisk der havde været med at der var lukket alt for mange ind. Men det var nu en rigtig god oplevelse. Meget smukt pyntet. Det kan klart anbefales til andre der aldrig har oplevet jul i tivoli

Tak, Tanja S
Anmeldt d. 19. december 2016

Vores årlige juletur i Tivoli blev med kunst sne en oplevelse ud over det sædvanlige, ingen våde sko eller støvler, her var plads til at gå rundt først da det blev mørkt kom der mere liv i have. I tilgift fik du også hele have med Julelys

Tak, John H

Super skønt sted om Julen
Der er bare julestemning for alle pengene, og man bliver lidt så et lille barn igen når man er der
Helt klart et besøg værd hvis man er i KBH

1  Tak, Simon M
Anmeldt d. 19. december 2016

Tivoli er altid hyggelig.. Man kan dog med fordel vælge sit besøgstid med omhu!
Der er mange gæster i parken. så den kan hurtig føles overfyldt.
Men snyd dig ikke for oplevelsen.

Tak, Paul Erik I
Anmeldt d. 19. december 2016 fra mobile enheder

Tivoli gør sit bedste for at skabe julestemning også uden sne. Men det er jo stadigvæk det hyggelige Tivoli.

Tak, GrisVoyageurs