Åben i dag: 11.00 - 23.00

fra 236,99 kr.
fra 357,94 kr.
fra 2.300,00 kr.
Anmeldt d. 19. december 2016 fra mobile enheder

Tivoli gør sit bedste for at skabe julestemning også uden sne. Men det er jo stadigvæk det hyggelige Tivoli.

Tak, GrisVoyageurs
Anmeldt d. 18. december 2016

Der er bare så hyggeligt - der er jul og lys over det hele. det kan ikke undgåes at komme i julestemning. Du kan købe drikkevarer, kolde og varm - æbleskiver, is, vafler, mad, øl -hvad du har lyst til
entre 120 kr

Tak, Rudy P
Anmeldt d. 18. december 2016

Et dejligt sted at vandre rundt. Mange forlystelser, men og mere stille hjørner. Der er smukt omkring søerne. Lyset om aftenen af flot.

Tak, JToldsted
Anmeldt d. 17. december 2016 fra mobile enheder

Der er intet der er som en dejlig dag i Københavns hjerte Tivoli... hvert år er vi i Tivoli ved juletid... for at se de glade mennesker, se de flotte udstillinger, den gode mulighed for god mad, se de smukke lys og hygge sammen med alle de andre dejlige mennesker😘

Tak, ZoneClaus
Anmeldt d. 17. december 2016 fra mobile enheder

Juleudstilling. Altid et besøg værd. Jul, halloween m.m. Igen i år var der mange boder og udstillinger samt pyntning både for det traditionelle og det nyere mere utraditionelle.

Tak, Lis C