“Kold mad og kaos”

Få mad leveret
nr. 2.260 af 2.876 Restauranter i København
Prisklasse: 10 US$ - 43 US$
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Velkommen til Café Vivaldi på Bremerholm i København. Vi ligger lige i mellem Strøget og Magasin. Der er 2 parkeringshuse nær caféen (1 min.), det ene på Gammel Mønt og det andet i Magasin. I caféen er der en hyggelig og uformel stemning. Vi har åben udenfor hele året, med varmelamper og små pejse. På menukortet findes alt fra brunch til møre bøffer, et godt glas vin eller en lækker cocktail.
Anmeldt 12. december 2022 fra mobile enheder

Bestilte oksemørbrad og ribeyes med kartofler, sovs og grønsager til 4 voksne, dvs menukortets dyreste retter (1400,- inkl drikkevarer). Maden var dog halvkold ved servering, hvilket i sig selv var absolut kritisabelt. Bedre blev det ikke af, at vi ved serveringen måtte vente yderligere på, at der blev hentet bestik til hele bordet. Ved bestilling og betaling havde vi netop efterspurgt bestik, men blev da oplyst om, at det ville der blive sørget for. Summa summarum kunne vi sidde og vente på bestikket, mens maden mistede den sidste rest af varme. Det var næsten tragikomisk.
Restauranten var iøvrigt præget af travlhed og et alt for højt støjniveau. Måske det er en ide at skrue lidt ned for musikken, så gæsterne ikke er nødt til at tale så højt for at kunne høre hinanden?
Vi kommer nok ikke igen.

Dato for besøg: december 2022
Tak, metteo122
cafevivaldi_dk, Owner hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2022

Hej Metteo Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er meget velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 8. december 2022 fra mobile enheder

Gløgg og æbleskiver
Velsmagende tilpas tempereret julegløgg, som gav varmen på en kold torsdag.
Meget lækre og luftige æbleskiver

Dato for besøg: december 2022
Tak, mogensen2018
cafevivaldi_dk, Owner hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2022

Hej Tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os, at du har haft en go' oplevelse hos os Rigtig god dag og på gensyn Venlig hilsen Melisa - Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 7. august 2022

Vi bestilte spicy sandwich med mørbrad og der var 3 stykker kød i resten var salat og det skal man betale 200kr for. Man kan ligeså godt købe en oksebøf for 230kr så.

Og en spicy bruger uden chilisauce men istedet ketchup i også får man en burger uden noget dressin overhovedet og så tør.

Service var rigtig dårlig, jeg gik op til kassen for at be om noget ketchup til burgeren også står der 2 unge kvinder og snakker sammen, og ikke tag imod mig men de snakker videre selvom de kan se jeg står og venter på dem.

Dato for besøg: august 2022
Tak, taibez
cafevivaldi_dk, Owner hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2022

Hej Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er meget velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 15. juli 2022 fra mobile enheder

Var på Vivaldi ved Tivoli og købte to Gin hass til 130 kr. pr. Drink. Heftig pris. Det værste var at der ikke kom gin i drinken det var rent saftevand aldrig har vi følt os så snydt. Vi kommer der aldrig mere og jeg kan anbefale at finde et andet sted

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 600perm
cafevivaldi_dk, Owner hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2022

Hej , Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse at vores drinks ikke falder i din smag, det tager vi til efterretning og jeg informerer de ansvarlige på området. Rigtig go' dag Venlig hilsen Paw K – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 13. marts 2022 fra mobile enheder

Spice burger iden smag
Caesar salat uden smag
Generelt maden var røvsyg øllet var godt og der var varme på overdækningen derfor 2 stjerner

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 452joakimb
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. marts 2022

Hej Joakim :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi, kiggede også på

Har du været i Café Vivaldi? Fortæl om dine oplevelser!