“Virkelig lækker parmiddag”
Anmeldelse af John&Woo

John&Woo
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager

Vi fik Steak Bearnaise, som var stegt til perfektion. Sprøde fritter og lækker bearnaise.
Platte med Vesterhavsost til dessert, og som kronen på værket en meget lækker cafe latte.
Alle tjenerne var søde og smilende, også da der blev travlt.
Tak for en god oplevelse :)

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Suslip

Virkelig super betjening, hyggelig atmosfære og meget lækker mad, god beliggenhed i forhold til bus og metro, alt i alt en rigtig god oplevelse

Dato for besøg: januar 2023
Tak, carstenl886
Anmeldt 27. november 2022 fra mobile enheder

Super placering i Nordhavnen. Vi bestilte burger og steak. Begge super gode. Tomatsalaten er dog ikke at anbefale, da den mest minder om en dessert med lidt for meget lime smag. Men det er jo smag og behag.
God betjening.

Dato for besøg: november 2022
Tak, thomaspagep
Anmeldt 10. oktober 2022 fra mobile enheder

Var på besøg søndag aften.
Dejlig udsigt til vandet i Nordhavn.
Tre retter. Forret: Hummer bisque var tynd som suppe og smagte af knorr bouillon med safran.
Dessert: Tarte tarin med is. Der var intet karamelliseret ved den. Ligesom forretten var der ingen der spiste op. Smagte simpelthed ikke godt.
Hovedretten: Culotte var fin. Dejlig mør og velsmagende. Kartofler også gode. Garniture og bearnaise. OK men var ikke smagt til med salt. Det kunne vi heldigvis selv.
Betjening tja…
Bistro, næppe. Café, nok mere.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, janlyngj
Anmeldt 14. september 2022

Dejligt med en resturant der serverer en lidt anderledes brunch. Vi tog en af brunch tallerkenerne med æg Bemedict, oksekød med spejleæg, Avocadomad og noget frisk ost samt tre slags melon. Der var fint med mad og vi blev mætte.

Jeg har tidligere været her og spise aftensmad og det var også god - lidt klassisk - mad med et flot, stort stykke kalvekød man selv skar ud. Vellavet og rigeligt.

Dato for besøg: september 2022
Tak, lomaro

Rejsende, der kiggede på John&Woo, kiggede også på

Har du været i John&Woo? Fortæl om dine oplevelser!