“John&Woo klæder i den grad Amagerbro!”
Anmeldelse af John&Woo

John&Woo
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

John&Woo klæder i den grad vores lille hyggelige lokal kvarter på Amagerbro. Super lækker mad Jeg fik jordskokkesuppe og tartar. Begge retter oversteg i den grad mine forventninger. Servicen var også god. Vi havde ikke reserveret bord, men de lykkedes alligevel at være fleksible og finde plads til os.

Tak, DK987654321

Anmeldt 25. januar 2020

Super lækker menu og mad i verdenklasse. Jeg fik koldrøget laks, risotto og chokolademoussen. Det var virkeligt godt. Kan kun anbefales!!

Tak, nicolinekoefoed
Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Det var desværre en ommer.. Både service og mad. Tjener var arrogant og opførte sig som om at det nærmest var irriterende at vi var der. Mad var smagsløst, dårlig tilberedt og virkelig ikke frisk. Avocado var helt brun som om at den var fra dagen før og rugbrød tørt. Eggs Benedict smagte godt.

Tak, Wedelholm
Anmeldt 13. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad, god service og afslappet stemning! Maden hos John & Woo er et niveau over lignende restauranter, og betjeningen er venlig og kompetent. Kan klart anbefales både til morgenmad/brunch eller aften!

Tak, asgerlar
Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

Tæt på København; og alligevel lidt tilbagetrukket på Amager - gå-afstand til metro.

Maden var i top - god betjening

Tak, 267s_renw

Rejsende, der kiggede på John&Woo, kiggede også på

Har du været i John&Woo? Fortæl om dine oplevelser!