“Spisning”
Anmeldelse af Geranium

Geranium
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 27. juni 2020

Havde en fantastisk fredag på Geranium. Maden var en super oplevelse, og hele personalet, var super søde og imødekommende. Besøget i vinkælderenvar en stor oplevelse. Det er et besøg, jeg altid vil huske.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MichaelN4503

Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Vi havde en skøn og mindeværdig aften på Geranium med fantastiske smagsoplevelser på madfronten. Alle serveringerne var unikke og havde en god intens smag. Samspillet mellem det meget servicemindede personale og køkkenet fungerede fint. Eneste lille minus var, at espressoen var lunken (drop showet og anskaf en ordentlig espressomaskine). Vi har prøvet 3 stjernede restauranter i udlandet, og det danske niveau er faktisk bedre.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, Michael D
Anmeldt 25. februar 2020

Vi havde taget turen fra Jylland for at besøge det der ud fra antal Michelin stjerne skulle være det bedste, vi havde virkelig glædet os, julegave til 8000,- kr. skulle benyttes. ( 1x saft menu 1 x vin menu 2 x menu ) , forventningerne var skruet helt i vejret, hvilket man sagtens kan tillade sig ud fra pris niveau - antal stjerner , vi er begge selv inden for branchen og vi havde glædet os til overraskelser - wauw effekt og sublime smags oplevelser, men jeg må nok sige det er en af de mest skuffende madoplevelser jeg har oplevet, vi fik serveret 18 retter , eller vil nok nærmere betegne det som appetizer , utrolig små retter som er væk i en bid, der er meget søbemad , der følger en lille ske med til hovedparten af retterne, så afvekslingen er ikke stor, jeg er ikke i tvivl om at Køkkenchefen kan lave mad , men tænker ikke han kan vinde konkurrencer på nogen af de 18 retter , det er for simpelt og helt uden wauw effekt, ikke en af retterne sidder man tilbage og tænker , hold op hvor smager det godt eller hvordan har de lavet det ? En af retterne var Agurkevand lidt saltet med fedt fra Hamburgryg eller skinke i bunden og så lidt snegleæg ovenpå , det smagte virkelig dårligt det som om bare det er specielt ja så det godt - Grillet Kongekrabbe en anden ret , hvor man havde gravet kødet ud, blendet det eller sådan smagte det , proppet det i kloen igen, vupti så det til 3 stjerner, jeg forstår det ikke , servicen er middelmådig og alt forgår på engelsk, der er mange forskellige kokke & tjener henne ved dit bord hvilket gør oplevelsen bliver rodet og ikke så personlig , køkkenet er åben hvilket jo kan være godt nok , men det er faktisk forstyrrende og giver ikke en ro i lokalet, en anden anmeldelse jeg kan læse skriver at det er kejserens nye klæder og jeg må give ham fuldstændig ret , vi spiser meget ude og har været på en del Michelin restauranter, må nok siger den her er der hvor jeg har fået mindst for mine penge , vi følger os godt skuffet

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Krede
Anmeldt 30. november 2019

Første del af måltidet var fremragende. Betjeningen var overhovedet ikke nærværende.Modtagelsen i receptionen helt væk og vi måtte rykke for en plads - selvom vi havde bestilt bord flere uger i forvejen.
Der var et stykke hårdt plastik i en af serveringerne - fra en plastboks - og kompensationen var et glas bobler. Ikke meget når man har betalt 3.000 per person. Vi blev desuden lovet mere brød og en ekstra servering, men det kom heller aldrig.Vi forlod restauranten skuffede, sultne og sikre på at vi ikke kommer tilbage.
Jeg skal gøre opmærksom på at vi besøgte stedet før 2018, men man kan ikke vælge tidligere dato i tripadvisor.

Dato for besøg: december 2018
5  Tak, hrellemose
Anmeldt 26. november 2019 fra mobile enheder

Geranium var fantastisk første gang jeg besøgte dem i maj måned, men da jeg kommer igen til september for at opleve efterårets menu, så er den stort set identisk med forårets menu og det syntes jeg var rigtig ærgerlig og faktisk også lidt spild af penge. Man tager jo på den slags restaurant med en set-menu i håb om en ny madoplevelse. Havde jeg vidst at menuen ville være tæt på identisk så havde jeg ikke ventet til efteråret med at komme igen, jeg havde faktisk nok ikke kommet retur før menuen var anderledes. Det skal dog siges at der ikke er en finger at sætte på betjeningen og servicen. Maden er også fantastisk, bare ærgerligt man reklamerer med årstids menuer, når de så viser sig at være nærmest identiske. Det syntes jeg er lidt bondefangeri.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, 269rikkeb

Rejsende, der kiggede på Geranium, kiggede også på

Har du været i Geranium? Fortæl om dine oplevelser!