“Som at komme i himmerige”
Anmeldelse af Geranium

Geranium
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt for 25. februar 2018 fra mobile enheder

Det var en helt igennem superb oplevelse jeg havde i går med min datter og svigersøn. Fra modtagelse til afslutning- jeg har aldrig smagt så dejlig en kaffe, over et hav af delikate retter, man ikke kan efterabe en eneste af , rundvisningen af Søren og små serveringer præsenteret af Rasmus. Maden delikat hummer med suppe - tyndt tyndt Kuller gennemtrådet af Persille med caviardressing over - overraskende kugler man skulle komme hele i munden eller dyppe i tilbehør. Fantastiske smage. Det var en oplevelse.

Tak, Wenche M

Anmeldt for 22. februar 2018

Helt igennem fuldendt! Fra man bliver modtaget af et afslappet, men meget venligt personale, som tager sig af ens overtøj - til man sidder ved bordet og bliver underholdt i næsten 5 timer, med de skønneste små retter, serveret i total harmoni af meget velklædte kokke. Vi havde en fuldstændig perfekt aften, med den ene perfekte ret efter den anden! Ubeskrivelige smagsoplevelser - man skal opleve dem selv, bare kom i gang - bestil bord og tag vinmenuen med, det lægger endnu en dimension til retterne og man kommer helt ud i universet!!!

Tak, Claus W
Anmeldt for 18. februar 2018 fra mobile enheder

Helt igennem gennemført på alle områder. Maden var helt i top, vin-menuen dertil var perfekt afstemt og stemning og betjening var i top. Det kan kun give max karakter.

Tak, Michael T
Anmeldt for 9. februar 2018

Der er ingen tvivl om, at der er kælet for detaljerne. Hver et lille blad bliver placeret med pincetter af en hær af kokke, der forsøger at skabe den ultimative madoplevelse. Vinene i standard vinmenuen var rimelige uden at være prangende. Personalet var sammensat af mange forskellige nationaliteter, hvilket besværede præsentationen af maden en del. Hvis vi ikke havde fået udleveret en konvolut med en beskrivelse af retterne, så havde vi mistet det meste af beskrivelserne. Tjenerne formåede ikke rigtig at invitere os indenfor i det kulinariske eventyr, der ventede os. De var lidt for hurtigere og rutineprægede i deres præsentation, hvilket er hovedårsagen til at jeg ikke kan give fem stjerner. Hvis dette er den ultimative madoplevelse i Danmark, så er jeg desværre ikke helt oppe at ringe. Jeg er tilfreds, men skal nok lige tage tilløb, inden jeg kommer igen.

Tak, Stockmar
Anmeldt for 22. januar 2018

Geranium er bare en fuldstændig fantastisk total oplevelse! Helt oppe i skyerne og alligevel helt nede på jorden!

Tak, soes123

Rejsende, der kiggede på Geranium, kiggede også på

Har du været i Geranium? Fortæl om dine oplevelser!