“Gourmet som ikke kan beskrives”
Anmeldelse af Geranium

Geranium
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var to personer der tog os den frihed at besøge Geranium (bestilte selvfølgelig i god tid). Når man først kommer til stedet bliver man mødt af en vild udsigt og en utrolig dejlig stemning. Vi bestilte den store omgang dog med juice menu, da vi ikke drikker vin, den koster 700 kr og jeg ved ikke om det er pengene værd, men det smagte utrolig godt.
Maden: vi fik langt over 20 retter, og så fik vi en tur ud i køkkenet og spise en af retterne, det var virkelig fedt at se de dygtige kokke lave maden på Michelin niveau. Stedet er helt sikkert en oplevelse ud over det normale, hvis man er til burger og hotdogs skal man nok ikke tage derind, men er du til oplevelse og spændende nordisk mad kan jeg kun anbefale det.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, michaelguldbech

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

En helt igennem sanselig smagfuld oplevelse i et setup uden lige. Danmark har skabt en verdens begivenhed
Spar sammen og und jer dette madtrip i smukke rammer.

Dato for besøg: august 2015
Tak, 477kitn
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

En virkelig stor kulinarisk oplevelse. Der er lagt stor vægt på grøntsager i retterne, og det gør, at man efter alle serveringerne ikke føler sig ubehageligt mæt. Imponerende at sidde og beskue kokkenes arbejde i det åbne køkken. Synes stjernerne er fortjent, håber den sidste følger i 2027.

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, Grispigen
Anmeldt 16. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg har tidligere spist flere gange på noma, El Bulli's søsterrestaurant i Sevillia og mange andre steder med Michelin stjerner. Og jo - Geranium er godt og man får en meget spændende madoplevelse. Kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Lasse1977
Anmeldt 18. maj 2016

Uformelt, venligt og imødekommende personale, der fik os til at føle os meget velkomne fra vi trådte ind i restauranten, der er lidt kedeligt indrettet i moderne stil.
Maden var fantastisk, både i smag og præsentation. Det var små kunstværker. Kokkene præsenterede selv deres retter - super ide.
Vinen var god men uden de store overraskelser. Maden kunne godt have fortjent bedre vinvalg.
De 3 michelinstjerner er absolut fortjent.

Dato for besøg: april 2016
Tak, 114andersw

Rejsende, der kiggede på Geranium, kiggede også på

Har du været i Geranium? Fortæl om dine oplevelser!