Åben i dag: Lukket
Rigtig dejlig spændende tur i flot vejr.

Vi var to bedsteforældre, svigerdatter og to børnebørn piger 6 år og 4 år på en dejlig bådfart med... læs mere

Anmeldt d. 13. juni 2021
703nielsr
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder
Hyggelig oplevelse for billige penge

En dejlig sejltur rundt i havnen og Københavns kanaler for kun 50 kr. guiden var dygtig og... læs mere

Anmeldt d. 29. august 2020
Torben R
Frederikshavn, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Kanaltur i København
519 anmeldelser
fra 16,49 $
fra 70,80 $
fra 21,12 $
fra 166,49 $
Anmeldt d. 12. juni 2016

En god oplevelse, opsamlingssted til højre i Nyhavn. 40 kr. Pr. Næse.
En tydelig og klar guide, som guidede på engelsk, tysk og dansk.
Rundtur tog 1 time. Mulighed for at sidde under tag eller åben himmel.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, kirstens204
Anmeldt d. 12. april 2016

VI var afsted i april mdr og heldigvis var båden overdækket- ellers var det for koldt. Desværre var vinduerne på både så slidt at det var svært at se ud af dem. Turen rundt med båden var ændret, udfra det kort som er på deres hjemmeside og det blev ikke oplyst. Men en god guide, som fortalte fint om stederne.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, lindabergmann
Anmeldt d. 25. marts 2016 fra mobile enheder

Som altid en fornøjelse at være på havnerundfart i København med Nettobådene. Rigtig fin guidet rundtur til et væld af seværdigheder på ca. en time. Billig i forhold til konkurrenten, hvor det koster næsten det dobbelte.

Kan anbefales :-)

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, 703helles
Anmeldt d. 28. februar 2016

Måske er der ikke så meget blankpoleret messing og lakeret træværk på Nettobådene. Der er heller ikke en båndet optagelse, som fortæller om seværdigheder.
Der er til gengæld en sød Lise, som fortæller om det, vi sejler forbi og ikke nødvendigvis snakker hele tiden.
På turen sejles der dels i den store havn og dels i de små kanaler.
Vi var godt tilfredse med, at vi ikke "nøjedes" med Havnebussen, men betalte de absolut rimelige kr. 40 pr. voksen.
Absolut value for money!
God tur :-)

Dato for oplevelse: februar 2016
1  Tak, Langeland5900
Anmeldt d. 22. februar 2016 fra mobile enheder

Tror det er den billigste kanalrundfart fra Nyhavn. Det kostede kun 40kr pr person. Turen var godt 1 time og der var god guide ombord :)

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, AnnKirstineLarsen