“Godt sted med masser af liv og fantastisk pizza”
Anmeldelse af Mother

Mother
Køkkener: Pizza
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 26. maj 2022 fra mobile enheder

Fantastiske pizzaer med virkelig god kvalitetsfyld. Var advaret mod dårlig betjening, men selvom der var travlt var servicen god. Rigtig hyggeligt sted med masser af liv.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, bnolesen

Anmeldt 19. april 2022

Pizzaerne var rigtigt gode med masser af smag og der var en hyggelig stemning.
Men servicen langsom og ikke særlig imødekommende.

Dato for besøg: april 2022
Tak, 159casperh
Anmeldt 17. marts 2022 fra mobile enheder

Jeg har besøgt Mother nogle gange de seneste år, og oplevelsen er ens hver gang. God mad men elendig service. Efter denne gang har jeg besluttet, at jeg ikke kommer igen - uanset hvor god pizza de bager, er det ikke det værd, når betjeningen er så ringe.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 889katarinas
Anmeldt 15. januar 2022

Det er nogen af de bedste pizzaer jeg og min familie har smagt - MEN det ved jeg fra tidligere besøg, for fredag aften havde jeg bestilt bord via tlf. Tre gange skulle medarbejderen have mit navn, antal og tidspunkt for derefter at afslutte samtalen med et venligt “see you tonight at 7.30”.
Da vi ankom blev vi dog afvist, da medarbejderen mente at det ikke var bekræftet!!! Hvordan skulle man ellers få en bekræftelse på en tlf. samtale??? Der var intet at gøre, ud over at køre en time på motorvejen hjem igen. Det værste var nærmest at medarbejderen der tog imod os var super uhøflig og afvisende - på ingen måde lydhør overfor at jeg havde talt med en medarbejder og ikke booket på nettet!!!!! Noget vi aldrig plejer at opleve på Mother. Så et godt råd til alle: book kun på nettet så I har en bekræftelse på skrift - så kan det være I bliver høfligt modtaget!

Dato for besøg: januar 2022
1  Tak, dortet2022
Anmeldt 18. november 2021 fra mobile enheder

Aldrig igen. Lang ventetid og høje priser. Ikke fået så slatten pizza før, mere pandekage end pizza. Tykt, Sortbrændt brød i bruschettaen. Alt for travlt personale.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, pallesteenc

Rejsende, der kiggede på Mother, kiggede også på

Har du været i Mother? Fortæl om dine oplevelser!