“Fantatisk mad og utrolig god”
Anmeldelse af Yaffa Restaurant & Bar

Yaffa Restaurant & Bar
Reservér bord
lør. 8/8
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Fantatisk mad og utrolig god stemning.
Rigtig god og opmærksom betjening fra skønne tjener og lækker mad fra køkkenet. Glæder mig allerede til næste besøg

Tak, enborger

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Meget lækker mad og god stemning. Restauranten er hyggelig og afslappet. Med covid19 på dagsordenen, er Yaffa et godt alternativ til en aflyst ferie i Mellemøsten og med garanti en positiv oplevelse for ens smagsløgKlar anbefaling herfra❤️

Tak, AndersDalsgaard
Anmeldt 14. april 2020

God service i hyggelige omgivelse og med rigelige mængder mad til prisen. Vi fik en 12-retters menu og tjeneren valgte vinen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 267frederikw
Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

God mad og stemning.
Hyggeligt lokale, opmærksomme tjenere. Vi fik 12 retter serveret som forretter, hovedret og dessert. Ikke helt det, som stod på hjemmesiden, men usædvanligt velsmagende. Ikke en eneste ret var dårlig, krydring var passende og varieret. Meget lækkert fladbrød og pretzel-agtig ting, super hummus, veltilberedte grøntsager og meget lidt kød, hvilket passede os fint. Man blev mæt på en behagelig måde. Desserten var en cheesecake-lignende ret med gedeyoghurt og marineret pære, sødmen passede os perfekt, meget delikat. Vi kommer helt klart igen!

1  Tak, Kegris
Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Tolv retter for 350 kr.
Alle retter fungerer.
Simple lokaler.
Gode til fisk, grønt , stegt, kød, humus, brød,
Alt i alt en sikker aften.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, clausnymark

Rejsende, der kiggede på Yaffa Restaurant & Bar, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Yaffa Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!