“Vildt lækkert sted”

Ø12 - Coffee & Eatery
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 27. januar 2020

Hver gang jeg har været på Ø12, har de holdt topniveau over hele linjen. Maden er virkelig udsøgt, især er jeg fan af deres havregrød! Stedet har en god atmosfære med hyggelig indretning og masser af planter. Kaffen fås ikke bedre, og deres friske juicer er delikate og elegant serverede. Er klart et sted jeg vil blive ved med at frekventere :-)

Tak, I343XCthomask

Anmeldt 3. november 2019 fra mobile enheder

Flere råvarer af høj kvalitet (her skal især deres burrata nævnes), der desværre kom i baggrunden pga. sjusket betjening af en pige, der sagde, at hun altså bare var en veninde til en af tjenerne...
Deres højtbesungne kaffe er gennemsnitlig, juicen var tynd og smagte ikke af så meget og kom først på bordet, da isterningerne i vores glas næsten var smeltet, og avocadoen var ikke helt moden. Jeg elsker kager, så vi prøvede deres cookies, der desværre smagte af en blanding af kokosmakroner og havregrynskugler.
Priserne er ganske enkelt for høje, når man tænker på alternativerne - fx Livingstone på den anden side af søerne. Havde vi ikke købt en deal, havde vi følt os bondefanget.
Men deres croques madame var fabelagtig, og Slagter Lunds pølser holder altid. Stedet er super hyggeligt indrettet med masser af grønne planter, og jeg tænker, at der er masser af potentiale - blot det ikke tabes på gulvet.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, 503runap
Anmeldt 31. oktober 2019

Ø12 er super hyggelig - høj, men afslappet, service og utrolig lækker mad - især deres croque monsieur, som jeg aldrig har smagt bedre. Også grønkålssalaten og avocadosmash er vildt lækre. Kan varmt anbefale et besøg.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Maria V
Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Uanset om du har lyst til en lækker morgenmad (med den aller bedste kaffe!), craver en udsøgt frokost eller bare har lyst til at drikke drinks med veninderne, så kan dette sted det hele. Jeg kan kun anbefale! ✨

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, celinacia
Anmeldt 21. september 2019

Endelig et sted med ordneligt kaffe! Jeg er fan. Prøvede deres utrolig gode havregrød med karamelsovs. En cafe der egner sig til større familier, par og også hvis man vil sidde i ro og fred og arbejde på sin computer. 5 kæmpe stjerner.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Enete M

Rejsende, der kiggede på Ø12 - Coffee & Eatery, kiggede også på

Har du været i Ø12 - Coffee & Eatery? Fortæl om dine oplevelser!