“Low Budget. This is a super Running Sushi. ”

King Ya Running Sushi & Wok
nr. 1.025 af 2.882 Restauranter i København
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 9. februar 2018 fra mobile enheder

Vi var ni mand som besøgte denne restaurant som vi har besøgt tidligere.

Det ligger et stykke vej fra Københavns centrum. Men det er alle pengene værd at besøge.

Stemningen og indretningen er god. Stedet giver sig ikke ud for at være mere end det er.

Menuen kender vi fra mange tidligere besøg og frem til nu er vi endnu ikke blevet skuffede.

Betjeningen god, stille og effektiv.

Kan varmt anbefales.

Tak, jenscfnielsen

Anmeldt 22. januar 2018

Buffet fejler ikke noget, og servicen er fin.

De skal måske bare have lidt spot på om der er de forskellige ting, vi måtte spørge efter lagkage som til tider køre rundt som dessert
Og så er deres drikkevare lidt dyrere

Men i bund og grund god oplevelse

Tak, JanWeyhe
Anmeldt 1. november 2017

Hyggeligt sted med venlig betjening.
Vi valgte running sushi, og det var helt sikkert pengene værd. Mange valgmuligheder både af det varme mad, af sushien samt af desserterne. Helt sikkert et sted jeg ville besøge igen samt anbefale til andre.

Tak, vilatho
Anmeldt 12. juli 2017

Fed atmosfære og indretning, udvalget af sushier kunne dog godt være lidt større samt sanvede jeg chili mayo på running.

Tak, Danish G
Anmeldt 12. juli 2017

Rigtig godt og frisk sushi og der er altid masser af vælge i mellem. To slags gode kager og frugt. Et sted vi altid vender tilbage til.

Tak, bjoernemor

Rejsende, der kiggede på King Ya Running Sushi & Wok, kiggede også på

Har du været i King Ya Running Sushi & Wok? Fortæl om dine oplevelser!