“Gourmet mad”

Norrlyst
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2021

Gourmet mad på en meget høj standard. Dejligt sted med høj standard til pengene på både mad og vin. Vi ses

Tak, 623augustv

Anmeldt 7. august 2021

Meget gennemført oplevelse med rigtig dejlig mad, vin og service. Det hele passede godt sammen og især den søde service er helt fantastisk på Norrlyst

Tak, carolinehL3806IH
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastisk service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastisk vin ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Rigtig god oplevelse på Norrlyst, som vel fortjener at blive nævnt i Michelin Guiden

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 519karstenn
Anmeldt 21. juli 2021

Vi fik to stykker fortrinligt smørrebrød hver: først et stykke med kuller og derpå et med kantareller (og trøffelcreme + valnødder). Vi prøvede også de to desserter, og de var også meget lækre. Betjeningen var venlig.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Gunnar G
Anmeldt 18. juli 2021

Fik en 4 retters fast menu. Det var super lækkert og meget velsmagende. Råvarerne var friske og alt blev serveret med et smil og en lille forklaring om hvad der var på tallerkenen.
Lokalet er rigtig hyggeligt, der er rent og pænt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 64helenen

Rejsende, der kiggede på Norrlyst, kiggede også på

Har du været i Norrlyst? Fortæl om dine oplevelser!