“Super mad og vin”

søn. 25/10
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Vi spiste på Norrlyst i går og det er en meget hyggelig restaurant. Det var en rigtig god menu med en rigtig god vinmenu til.

Tak, Geisler85

Spiste frokost på Norrlyst den 24.september 2020. Vi var 2 personer og fik 4 stk. smørrebrød som alle var utrolig lækre , smagte helt fantastisk og var så smukke at se på. Lokalet er smagfuldt indrettet. Det var en stor fornøjelse og vi glæder os til at besøge jer igen

Tak, Birgitte Ø

God afvikling af vores årlige fødselsdags arrangement. Lækker 4 retters menu og super vinmenu. Hyggeligt sted hvor vi gerne kommer igen

Tak, DPjanner
Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. Rigtigt hyggeligt sted. Super lækker og veltilberedt med med en skæv vinkel. Super sød og meget hjælpsom betjening. Kan varmt anbefales!!!

Tak, 849susannem
Anmeldt 17. september 2020

Kundefrokost hvor vi alle fik de samme stykker smørrebrød, som var hhv. Kyllingesalat og stegt svineskank.
Visuelt meget flot anrettet og begge stykker meget smagfulde. Kyllingesalaten med store stykker kylling og en meget delikat smag og fine nuancer. Svinskanken mør og fuld dybde i smagen med crisp palmekål...
Der er dømt genbesøg - lækker mad og god balance imellem pris og kvalitet.

Tak, mmellesen

Rejsende, der kiggede på Norrlyst, kiggede også på

Har du været i Norrlyst? Fortæl om dine oplevelser!