“Fedt sted”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Mig og min kollega var ude og gå i det flotte område hvor caféen er beliggende. De har Super søde og serviceminded tjenere, og kaffen smager dejligt.

Tak, Freedom10269778548

Anmeldt 28. juni 2021

Venlig service okay priser
Dejligt vejr
Maden er ok lavet
Udvalget dækker de flestes behov
Dejlig kølige drikke

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, thjeldet
Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

Maden var fin nok men pomfritterne var ikke så sprøde som de siger. det lå lige ud til en stor vej så der var meget støj. Betjening var Ok ikk den bedste men ikke den dårligste.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Cassius S
Anmeldt 3. maj 2021 fra mobile enheder

Et rigtig godt sted. Fik BBQ burger. Inkl er lækreste sprøde pommes frites med chili Mayo som ikke er for stærk. Sprød bacon og lækker BBQ sauce. Spiser gerne burger her igen.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, ChristinaBA2014
Anmeldt 8. november 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og super god betjening; dette er stedet, vi vender tilbage til for et godt måltid til en rimelig pris. Deres stjerneskud er virkelig godt!!!

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Ballerupborger

Rejsende, der kiggede på Cafe Oscar, kiggede også på

Har du været i Cafe Oscar? Fortæl om dine oplevelser!