“Perfekt sted i midten af København”
Anmeldelse af Cafe Oscar

Cafe Oscar
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Perfekt sted i midten af København for en familie frokost. Her kan I sagtens finde noget alle i familien kan lide. Det koster heller ikke en bondegård. Servicen og maden er i top!

Tak, tibberuphoekeren

Anmeldt 28. juli 2020

Pariserbøf, og børnemenuer. Venlig servering, med humor og glimt i øjet. Lækker mad, så vi burde komme tilbage.

Tak, kennethaG3653MV
Anmeldt 27. juni 2020

Det er sidste gang vi skal spise der. Bestilte kylling sandwich med karry maynoise
Som bestod af tørt brød 2 stykker tørt kylling overdrysset med alt for meget salaf
Det smagte a h til

Tak, Michael P
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Personalet var meget venligt fra det sekund vi trådte ind ad døren. Der var en god og hurtig servering. Maden var meget god. Selv fik jeg er BBQ Burger med pommes, som var lige efter bogen, imens min ven fik en Oscars Brunch - selvfølgelig også meget god. Caféen er helt klart et besøg værd og jeg vil selv vende tilbage hertil.

Tak, kasperarens2
Anmeldt 21. juni 2020

Super god og smagfuld favorit burger, kan klart anbefales. Bliver nydt i hyggelige omgivelser med en god atmosfære.

Tak, jacobhU3983VW

Rejsende, der kiggede på Cafe Oscar, kiggede også på

Har du været i Cafe Oscar? Fortæl om dine oplevelser!