“Dejlig betjening”

nr. 2.423 af 2.854 Restauranter i København
Prisklasse: 4 US$ - 27 US$
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Lidt om Mama Rosa: Mama Rosa har ligget på Strøget i København i mange år, men s Lige nu er vi lukket for total modanisering og vi forventer at genåbne snart med nyt koncept med ny italiensk stenovn. Vi er en 4. etagers restaurant med en fantastisk udsigt til Strøget lige gyldigt hvilket bord du sidder ved. Restauranten indrettes af et af Københavns anerkendte arkitektfirmaer ved arketekt Anna Marie, som også har indrettet Hotel D'angleterre. På denne atraktive centrale placering i hjertet af København, sammensætter en spændende menu med et budget for alle. Derfor kan det godt betale sig at ringe og booke et bord hos os - når du bestiller bord online serveres der et bord Prosecco gratis. Vi har et specielt åbningstilbud! De første 4 dage er alt mad på menukortet til halv pris.

Skide god betjening af den søde italienske tjener, fantastisk mad og drikke, og en god atmosfære. I :)

Tak, 865madsj

Vi kom ind fra gaden - og selvom der var travlt fik vi meget venlig betjening af den italienske tjener på flydende dansk. Dejlig mad og kold øl og rar atmosfære

Tak, frost4690

Min familie og jeg blev betjent af en mand med rød butterfly, der gjorde sit allerbedste for at give os en god oplevelse. Fremragende mad og service, 5/5 vil tage herhen og spise pizza igen.

Tak, idaf723

Det er virkeligt øv at fuldstændig tilfældig betjening, under standard mad, en tjener det spilder på bordet, giver en blanding af dybe og flade tallerkener til dele forretten, en saltkværn der er halvt smadret..... generelt en ringe oplevelse i det indre København til københavner priser. Find et andet sted.

Tak, Elknudsen
Anmeldt 29. maj 2022 fra mobile enheder

En rigtig god italiensk restaurant - og så lige midt på Strøget - og den var der også, da vi besøgte København for 25 år siden! Maden var så fin og tjeneren fantastisk

Dato for besøg: maj 2022
Tak, torbenhestehave

Rejsende, der kiggede på Mama Rosa, kiggede også på

Har du været i Mama Rosa? Fortæl om dine oplevelser!