“Maden var udmærket. Desværre”
Anmeldelse af Mama Rosa

Mama Rosa
nr. 2.374 af 2.829 Restauranter i København
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Lidt om Mama Rosa: Mama Rosa har ligget på Strøget i København i mange år, men s Lige nu er vi lukket for total modanisering og vi forventer at genåbne snart med nyt koncept med ny italiensk stenovn. Vi er en 4. etagers restaurant med en fantastisk udsigt til Strøget lige gyldigt hvilket bord du sidder ved. Restauranten indrettes af et af Københavns anerkendte arkitektfirmaer ved arketekt Anna Marie, som også har indrettet Hotel D'angleterre. På denne atraktive centrale placering i hjertet af København, sammensætter en spændende menu med et budget for alle. Derfor kan det godt betale sig at ringe og booke et bord hos os - når du bestiller bord online serveres der et bord Prosecco gratis. Vi har et specielt åbningstilbud! De første 4 dage er alt mad på menukortet til halv pris.
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var udmærket.
Desværre oplevede vi to episoder på vores korte besøg med unge der “underholdte” alle de øvrige gæster - her kunne vi godt have ønsket at personalet trådte i karakter.

Tak, 134ninak

Anmeldt 7. juni 2020

Vores mad var tam. Den var kold når den skulle være varm, og varm når den skulle være kold. Tjenerne anede ikke hvad der foregik halvdelen af tiden, og er slet ikke blevet trænet til at betjene folk på en restaurant. Min forret og hovedret kom på helt samme tid, men min lasagne var helt kold inde i midten. Det fortæller jeg til tjeneren, der siger jeg får en ny. Det gør jeg så også, denne her gang så varm at den olie den flyder rundt i som en tarvelig pølse der flyder ovenpå i vandet, er så varm at det hele bobler og sitrer. Jeg sidder og skriver det her med diarré løbende ned af benet. Spar jer selv for det. FØJ hvor var det ærgerligt!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, BenjaminFrederiksen
Anmeldt 1. juni 2020

Stedet så godt ud og menukortet lød spændende. Min veninde bestiller bagt laks med kartoffelmos og jeg en laksesalat hvor jeg tydeligt siger til tjeneren at der ikke skal løg i, hvor hun svarer at den slet ikke indeholder løg. Efter at have ventet i en time og set dem der kom samtidig med os spise færdig, prøver vi forgæves at få fat på personalet, men så kommer maden. Min veninde har så fået laks med en lille bøtte pommes frites og jeg får en salat toppet med massere løg. Tjeneren siger at de ikke havde mere kartoffelmos, men så kunne de have spurgt om hun ville have noget andet. Ikke okay... Vi klager selvfølgelig også over løgene i min salat da jeg er allergisk. Hun tager den så med og kommer med en “ny”. Det viser sig så at være den samme de bare har taget løg af, da jeg midt i salaten finder flere.. da vi så klager igen spørger de bare om vi vil have drinks på husets regning. Det viser sig så at der kun er tale om én drink til deling og at de ikke havde noget rom. Så vi får en drink der bare er 50% isterninger... Vi kan så heller ikke få fat på en regning og Beder to gange om den. Herefter kommer en tjener så og spørger om vi er klar til at bestille.. værste service jeg har prøvet og endte med at betale fuld pris for maden... Alt for dårligt..

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 34millet
Anmeldt 29. februar 2020

Vi var på mamarosa tidligere i dag i København.
Vi læste ikke anmeldelserne på restauranten før vi gik ind eftersom det lignede et flot sted. Vi bestiller 2 pastaretter, ribeye og en pizza.
Maden kommer hurtigt. Der gik cirka 5 min. De to pastaretter var fettuccine alfredo og en spaghetti carbonara. Det hele så fint nok ud indtil vi begyndte at smage på maden. Fettuccine alfredo og spaghetti carbonara smagte af det samme. De begge smagte af fløde blandet med vand. Der var slet ingen smag. Pizzaen var helt blød og slatten. Toppingen faldt af hvis man samlede pizza slicet op og eftersmagen var af vand. Ribeyen smagte også af vand og konsistensen var off. Det var nok den værste oplevelse vi har prøvet. Desuden virkede kortterminalen ikke, men vi havde heldigvis nok kontanter på os.
Udover dette var servicen fin nok.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Dannyhnl
Anmeldt 20. februar 2020 fra mobile enheder

Maden var billig. Vi ventede ikke så længe, men var ikke specielt spændende.
Menukortet var enormt.
Vi behøver ikke komme tilbage.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, J8234KLlindas

Rejsende, der kiggede på Mama Rosa, kiggede også på

Har du været i Mama Rosa? Fortæl om dine oplevelser!