Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams232 $
StayForLong
Destinia.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 24. oktober 2021

Dejligt at opleve Bernstorff Slot som spisested.
Normalt er det kun til arrangementer og konferencer at man får mulighed for at spise i de elegante omgivelser.
Menuen Jordskokkesuppe, Gråsten Kyllingebryst og Havtorn is var veltillavet og velsmagende, men især forret og dessert viste hvad stedet kan præstere af lækkerier.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, mogensen2018
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Når personalet svarer, at på et gammelt slot må man acceptere bar der ikke er varmt vand i bruseren,istedet for at komme med en forklaring eller beklagelse er overnatningen ikke pengene værd. Dertil kommer en sparsom morgenbuffet, med opvarmede køberundstykker ( fra frost) og intet rugbrød. Alt ialt, ikke et sted vi kommer igen. Men smuk bygning og have, der kan ses uden at betale den høje pris.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Pia S
Anmeldt d. 1. juli 2021

Fantastisk beliggenhed, flotte omgivelser, pæne værelser, men farligt glat gulv i badeværelset.

Mit ophold på hotellet den 16. juni blev en dårlig oplevelse, fordi linoleumsgulvet i badeværelset blev utrolig glat efter morgenens brusebad, hvor der kom vand ud på gulvet. Da jeg trådte ud fra brusekabinen, skred jeg og faldt bagover. Jeg knaldede nakken i gulvet så hårdt, at jeg næsten besvimede. Jeg var så svimmel, at jeg først efter et par minutter kunne kravle ind til sengen (jeg kunne ikke rejse mig). Derefter sov jeg i to timer. Jeg kom selvfølgelig ikke ned til morgenmad, og havde hovedpine resten af dagen.

På baggrund af denne uheldige oplevelse foreslår jeg, at gulvbelægningen i badeværelserne udskiftes til en type, der ikke bliver så utrolig glat, når der er vand på gulvet.

Værelsestip: Nogle værelser er ret små. Vælg de større til samme pris.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Nestor-2000
Anmeldt d. 17. november 2020

Vi fik en rigtig god middag under dining week i disse utroligt flotte omgivelser. Det kan jeg varmt anbefale.
Maden var super, med helt fantastisk hjemmebagt brød.
Betjeningen var også rigtig sød.
Desværre skulle vi gå efter kun 2 timer på grund af Corona. Vi kunne sagtens havde blevet lidt længere og drukket en ekstra flaske vin.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Thomasthejn
Anmeldt d. 9. november 2020 fra mobile enheder

Vi skulle bruge et værelse i området og faldt tilfældigt over Bernstorff Slot. Værelserne ligger i en bygning ved siden af hotellet, de har forskellig størrelse, men jeg kan kun se en pris, så spørg efter et større værelse, når du booker. Der er kun ca 22 værelser, 3*, vi boede et af de mindre værelser, hvilket alligevel havde en ganske fornuftig størrelse for en enkelt overnatning. Værelset havde hvad vi skulle bruge, hverken mere eller mindre, badeværelset virker lidt gammeldags, men pyt med det.
Bedst af alt var søndagsbrunchen, der var inkluderet i værelsesprisen. Den koster ellers 295 kr pp, så det er meget generøst at inkludere den (dog uden bobler og man bliver vist ned i kælderen). Fin service fra personalet og prisen er absolut attraktiv for et ophold her.

Dato for ophold: november 2020
2  Tak, PA-CPH