Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams231 $
StayForLong
Destinia.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 9. november 2020 fra mobile enheder

Vi skulle bruge et værelse i området og faldt tilfældigt over Bernstorff Slot. Værelserne ligger i en bygning ved siden af hotellet, de har forskellig størrelse, men jeg kan kun se en pris, så spørg efter et større værelse, når du booker. Der er kun ca 22 værelser, 3*, vi boede et af de mindre værelser, hvilket alligevel havde en ganske fornuftig størrelse for en enkelt overnatning. Værelset havde hvad vi skulle bruge, hverken mere eller mindre, badeværelset virker lidt gammeldags, men pyt med det.
Bedst af alt var søndagsbrunchen, der var inkluderet i værelsesprisen. Den koster ellers 295 kr pp, så det er meget generøst at inkludere den (dog uden bobler og man bliver vist ned i kælderen). Fin service fra personalet og prisen er absolut attraktiv for et ophold her.

Dato for ophold: november 2020
2  Tak, PA-CPH
Anmeldt d. 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi var der for at spise i forbindelse med Dinning Week. Forretten var fin men vores cocktail var flad.

Hovedretten for vegetarer var lækker men det var kødretten ikke. Det var desværre en stor fedtklump.

Desserten var en meget salt brownie med vaniljeis.

Vi vil nok ikke vælge denne restaurant næste gang, desværre.

Personalet var søde med lidt for ungfriske - de passede bedre til Joe and the Juice end et slot.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 819vivil
Anmeldt d. 27. september 2020 fra mobile enheder

Maden var ok - mangler individuel beskrivelse på buffet bordet, da man ikke kan se indhold i de små portionsskåle for pynt/grønt - ventetid på opfyldning ( burde ikke være nødvendigt, når man kender antallet af gæster på forhånd). Ellers en god madoplevelse.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, joergen-q
Anmeldt d. 26. juli 2020

Meget rolige omgivelserne, stemningsfuld sted, omgivet af stor park. God morgenmad, venlig og hjælpsom personale. Free parkering. 15- 20 min. kørsel til centrum. 10 min til stranden. Bilen er nødvendigt, Dejligt ophold , Kan Varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Roam25360634018
Anmeldt d. 21. juni 2020

Tak for dejlig mad, serveret i skønne omgivelser af et engageret og venligt personale.

Det var superskønt at få lejlighed til at spise på Bernstorff Slot i den skønne restaurant. 3 dejlige retter, som alle var veltilberedte og flot anrettet.

Nu var det ikke første gang jeg var i denne skønne restaurant - sidst var det til en Bourgogne middag, som også var superdelikat og velsmagende.

Denne gang var det i forbindelse med Dining Week Genåbningen, og personalet kunne fortælle at de ikke tidligere havde været med og derfor var spændte på de udfordringer der er med at servere til så mange mennesker - og det klarede de så 100% godt! Jeg håber Bernstoff Slot også en anden gang vil være med til et sådant arrangement, vi melder os meget gerne - og skulle der komme andre gode tilbud herfra, er vi også meget interesserede i at være med!

Dette besøg har været det bedste af alle de besøg vi har haft på restauranter i Dining Week gennem en lang årrække - tak for mad og drikke, vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 91BoO