950 kr.
Refusionsberettiget før lør. 9. mar.
Morgenmad inkluderet
ZenHotels.com
eDreams
950 kr.
Refusionsberettiget før lør. 9. mar.
Morgenmad inkluderet
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 13. januar 2020

Bernstorff Slot ligger herligt midt i parken - selve bygningen er rigtig pæn og lokalerne hyggelige og lidt højtidelige. Personalet er venligt!
Min beskrivelse går på selve brunchen. Vi var fire - som blev placeret ved et "ottemandsbord" - det gik - vi ku' jo rykke sammen for at tale to og to.
Smag og behag er forskellig - ved et vindue var der mulighed for meget krydret mad - ved et andet for overskårne pølse, røræg (vandet) og bacon. På selve det store bord - afskåret pålæg, oste, frugt, juicer og kager Ostesiden var godt nok kedelig at se på....Til det krydrede kunne det ha' været rart med små skilte, der fortæller, hvad der hører til hvad. - Men der manglede i den grad generel opfyldning af buffeten, så det ku' faktisk være lige meget - og så var det nærmest lidt pinligt, når man skulle spørge om der måske var opfyldning på vej flere gange.... På et tidspunkt var den store tre-etagers kageopsats total tom - beskeden fra personalet var, "at det tager tid at varme op...."
Helt ærlig - vi reserverede plads for flere måneder siden....
Det var andet besøg til brunch - for et par år siden ved juletid, var buffet'en meget bedre og fint fulgt op under hele besøget. - Men, fint skal det være og dette besøg var ingen succes - det varer noget inden vi skal prøve det igen, hvis altså......

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Jill K
Anmeldt d. 25. juli 2019

Vi overnattede på slottet i forbindelse med bryllupsfest i Paradehuset i den omkringliggende park. Værelserne ligger i seperat bygning, ved siden af selve slotsbygningen. Værelserne var fine, men ikke af forventede kvalitet ift. forventningerne til en slotsovernatning, hvor især badeværelset var af ældre dato og inventar virkede lidt skrabet. Sengen var dog virkelig god at sove i.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Rasmusvwn
Anmeldt d. 26. januar 2018 fra mobile enheder

Var på bestyrelsesseminar på dette smukke og fantastiske sted, et sted hvor de højloftede rum giver mulighed for at lade tankerne flyve - rigtig gode faciliteter, meget fin betjening og service - en rigtig god oplevelse

Dato for ophold: januar 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, kimhD4937TR
Anmeldt d. 9. november 2017

Værelserne beliggende i nabobygningen. Vinduer og badeværelse noget slidt, sengen exceptionelt komfortabel. Smuk, stor park. Venligt personale. Overraskende lave listepriser. Hovedbygningen en seværdighed i sig selv.

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, KaareMeier
Anmeldt d. 3. oktober 2017

For at fejre en kær venindes fødselsdag (man nævner naturligvis ikke hvilken) besluttede min hustru og jeg, at invitere hende og hendes husbond til en gang 'morgenmad' (Søndagsbrunch) med bobler, på Bernstorff Slot.

Lad det være sagt med det samme: Det lod sig ikke gøre, at finde noget som helst at kritisere ved det arrangement. Både omgivelserne, betjeningen og køkkenet levede fuldt op til forventningerne og mere til.

Vi havde annonceret vor ankomst til klokken 11, men anduvede (på grund af 'manglende trafiktrængsel') slottet en halv time før end beregnet. Det tog man med ophøjet ro, og vi blev omgående 'seated'. Ingen problemer. De 17+! forskellige lækkerier (og det var der tale om), lod det sig naturligvis ikke gøre at komme igennem, men så måtte man jo bare vælge.

Det vil føre for langt at komme ind på alle disse herligheder, men et godt råd er: Hvis I vil smage det hele, så start med at tage lidt ad gangen.
Nu er man jo kun et menneske, og når man så står der og ser og dufter det hele, så kræver det altså en vis mængde 'rygrad' ikke bare smage 'ordentligt' på varerne. Jeg faldt for fristelsen, og jeg indrømmer, som tidligere antydet, at jeg ikke fik smagt på det hele. Det var ærgerligt, men så må man jo lære begrænsningens ædle kunst - eller prøve det igen.

Alle disse skønne retter blev akkompagneret af en pragtfuld 'fint boblet) cava, som virkelig passede godt til måltidet. Til slut var der kaffe, og selv den havde stået i termokande på vort bord i nogen tid, var det en fornøjelse at lægge gane til. Den var blød, aromatisk og ubitter.

En skøn vandring i det gryende efterår i slottets park som afslutning, var prikken over i'et

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Leif H
Svend Robin C, Receptionschef hos Bernstorfff Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2017

Kære Kristian.
Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse af Bernstorff Slot. Mange tak for dine ord omkring slottet, vores fantastiske brunch og ikke mindst din rating af os. Dine ord gør os alle her på slottet rigtig glade og stolte over den gode oplevelse du har haft. Det er hvad vi bestræber os på at levere hver dag.

Vi håber snart at have den dejlige oplevelse af at byde dig velkommen igen. Med venlig hilsen Svend Robin Christensen, Reception & Bookingchef