TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 12. august 2017

Slottet ligger i en stor flot park. Vi blev mødt af et par virkelige søde damer og vi følte os hjemme med det samme. Vi boedede i en lille bygning tæt på slottet. Med soveafdeling og opholdsrum og et meget stort badeværelse. God morgenmad. Tæt på Bakken.

Værelsestip: At bo i det lille gule hus overfor slottet.
Dato for ophold: maj 2017
Tak, gitteoggille
Svend Robin C, Receptionschef hos Bernstorfff Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2017

Kære Gittoggille

Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse af Bernstorff Slot. Mange tak for dine ord omkring slottet og ikke mindst din rating af os. Vi håber snart at have den dejlige oplevelse af at byde dig velkommen igen. Med venlig hilsen Svend Robin Christensen, Reception & Bookingchef

Anmeldt d. 12. juni 2017

Kæmpe park og meget smukke omgivelse, men kronen på værket er det gamle slot.
Indkvartering i tilbygning til slottet, værelset bærer præg af mange år på ”bagen” noget nedslidt, men kan godt anbefales, såfremt man ikke er så nøjeregnende med standarden, prisen er i den høje ende.
Meget hjælpsom personale utrolig flinke.
Morgenmaden serveres på slottet i noget unikke lokaler, en god oplevelse og morgenmaden er ok.

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, Jan J

Kære Jan

Anmeldt d. 5. december 2016

Vi kom en gruppe på ca. 20 personer for en 2 dags workshop. Stedet er flotte gamle lokaler og man har formået at få placeret lidt AV-udstyr i lokalerne så det fungerer. Omgivelserne og forplejningen er fantastiske. Personalet er særdeles opmærk- og hjælpsomme. Man overnatter ikke på selve slottet men i bygningerne ved siden af i lyse, rolige værelser der virker nyistandsatte. Skønt man kan gå tur i parken i pauserne, dog skal man lige være opmærksom på at hunde må løbe frit i parken.

Dato for ophold: december 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MadsDK
Anmeldt d. 25. november 2016 fra mobile enheder

Har afviklet en workshop om improvisation her for en større
personalegruppe med succes. Godt med enkelt flytbare borde. Fine lokaler med dejligt lysindfald og god atmosfære. Gode kager, smoothies mv under kurset. Smukke omgivelser. Kan anbefales :-)

Dato for ophold: november 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterStar
Anmeldt d. 5. november 2016 fra mobile enheder

Super flotte rammer. Stor anerkendelse for bevarelse af det "gamle", som gør opholdet til en stor oplevelse. Meget hyggelig atmosfære.
Super lækker mad og service i topklasse. Der er lidt for lydt på værelserne, så "naboerne" kan høres.

Dato for ophold: november 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger