“Pita til fair priser!”

Garbanzo
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. september 2020

Var inde en torsdag aften og fik en pita med falafel, som dsv. var en smule tør. Derudover var kålen lidt for groft skåret til min smag - men ellers smagte den rigtig godt! Lækkert med syltede løg, som passede godt ind i de mellemøstlige krydderier. Vi bestilte også deres sweet potato fries, som var virkelig gode! Også gode priser og kort ventetid - man får virkelig noget for pengene.

Dato for besøg: september 2020
Tak, carlhP430JR

Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik 2 pita med oksekød fantastisk pitabrød. kødet var meget neutrale i smagen. syltede løg var gode pomfritter var meget ringe var meget friture våde lidt
klamt . Prøver med lam hvis vi kommer igen. alt i alt ok.

Tak, per h
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Smager fantastisk! Dejligt krydret, friske råvarer og lækkert hjemmelavet brød. Personalet er imødekommende og maden var klar i løbet af få minutter:))

Tak, johanneriis
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker pita til fair priser. Tilberedes hurtigt og personalet er meget venligt. Fik en pita med lam, hvor lammekødet var en smule sejt. Ellers ikke noget at sætte en finger på.

Tak, christianravnthomsen
Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg bestilte en bowl med lam, og kødet var nogenlunde, men det var overstegt. Resten var ikke særlig godt. Salaterne var drivvåde, og helt uden konsistens. Det var slatten og ikke lækkert at spise. I køkkenet stod de og pillede i deres hår og ansigter imens de lavede maden.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 262fol

Rejsende, der kiggede på Garbanzo, kiggede også på

Har du været i Garbanzo? Fortæl om dine oplevelser!