“Hurtig betjening og super lækker mad!”
Anmeldelse af Garbanzo

Garbanzo
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. januar 2020

Kan varmt anbefale deres flanksteak bowle med fritter til! Det er en vinder hver gang :-)
Hvis man spiser vegetarisk kan falafel bowlen være et godt alternativ. De har klart nogen af de bedste falafler jeg længe har fået.

Tak, jannikwlau

Anmeldt 28. januar 2020

Rigtig lækker pita, frisklavet da jeg kom! Dejligt med vegetar muligheder, der er noget for en hver smag. Kan virkelig anbefales til alle vegetarer, som har savnet en god pita.

Dato for besøg: december 2019
Tak, marklR8048WY
Anmeldt 27. januar 2020

Lige siden første åbningsdag, så har jeg været stor tilhænger af Københavns og bestemt også Danmarks bedste Pitabrød/Bowl.

Udover den famøse smag og det lækre håndværk bag hver enkelt ingrediens, så vil du aldrig nogensinde, gå kold i deres mange valgmuligheder.

Servicecen sidder i skabet for hver eneste gang og man føler sig altid utroligt velkommen og mødt af et varmt personale.

Tak, 398busterj
Anmeldt 27. januar 2020

Virkelig lækker og velsmagende pita! Du finder ikke bedre i København, kan især anbefale den med flankesteak! Mega sødt personale, og hurtig betjening. KÆMPE anbefaling her fra!

Dato for besøg: december 2019
Tak, Footprints393549
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Uden tvivl den lækreste pita, som jeg nogensinde har smagt! Derudover er atmosfæren fuldstændig fantastisk i restauranten!

Tak, chabrinahansen

Rejsende, der kiggede på Garbanzo, kiggede også på

Har du været i Garbanzo? Fortæl om dine oplevelser!