“Hver bid er en ny smagsoplevelse”
Anmeldelse af Garbanzo

Garbanzo
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. januar 2020

Lige siden første åbningsdag, så har jeg været stor tilhænger af Københavns og bestemt også Danmarks bedste Pitabrød/Bowl.

Udover den famøse smag og det lækre håndværk bag hver enkelt ingrediens, så vil du aldrig nogensinde, gå kold i deres mange valgmuligheder.

Servicecen sidder i skabet for hver eneste gang og man føler sig altid utroligt velkommen og mødt af et varmt personale.

Tak, 398busterj

Anmeldt 27. januar 2020

Virkelig lækker og velsmagende pita! Du finder ikke bedre i København, kan især anbefale den med flankesteak! Mega sødt personale, og hurtig betjening. KÆMPE anbefaling her fra!

Dato for besøg: december 2019
Tak, Footprints393549
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Uden tvivl den lækreste pita, som jeg nogensinde har smagt! Derudover er atmosfæren fuldstændig fantastisk i restauranten!

Tak, chabrinahansen
Anmeldt 24. januar 2020

Uden tvivl den bedste og mest unikke pita jeg nogensinde har smagt. Alt er helt frisk og hjemmelavet - du bliver helt overvældet af alle de forskellige smag, der er så perfekt kombineret. Du bliver ikke skuffet!

Tak, Nicholas S
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Gourmet pita. Virkelig lækker, velsmagende og saftig pita og man kan få lammekød, som er mørt. Den bedste pita jeg har smagt. Pomfriterne kan der måske udvikles på. Det kan være svært at få en plads, men det hele gik alligevel op med ventetiden og vi fik en skammel og hjørnet af et bord, da vores mad var klar.

Dato for besøg: december 2019
Tak, mivsens

Rejsende, der kiggede på Garbanzo, kiggede også på

Har du været i Garbanzo? Fortæl om dine oplevelser!