“Skyld lige jeres salat”

Køkkener: Amerikansk, Europæisk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 10. august 2021

I dag besøgte vi restauranten udenfor normal spisetid. Jeg bestilte en cæesarsalat. Det skulle jeg ikke havde gjort. Salaten var ikke skyllet og der var derfor sten og sand i hver bid. Dertil var kyllingen nok 2-3 dage gammel og bar tydeligt præg af at have været varmet op mere end én gang. Nok det værste sted jeg har spist i Kbh til dato. Nårr ja, betjeningen var nu heller ikke den bedste. Lad værd med at spild jeres penge og tid dét sted!

Tak, thomas20212

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Mad og servering får bund karakter, total brændt bacon til vores brunch og dårlig og forvirrende servering. Bad også om at få nyt bestik da det var fyldt med gamle madrester.

1  Tak, kpoerksen
Anmeldt 29. juli 2021

Spiste frokost med fruen, som bestilte smørrebrød- Varm leverpostej med bacon og surt samt fiskefilet m. Remoulade/citroen. Jeg kylling/bacon sandwich.
Ved bestilling fortalte tjeneren, at kokken havde travlt så nok lidt ventetid..
Efter 35 min kom vores mad, Leverpostejen var kedelig og dårlig kvalitet, bacon skamstegt og det sure manglede.(ikke 59.- værdt) Fiskefilet var ligeså, trist kvalitet og kedelig anrettet…(ikke 69.- værdt)
Min kylling/bacon sandwich var nogenlunde, dog langt fra hvad menuens billed viste.

Kan kun anbefale stedet til indtagelse af væske, spisning skal man vælge et andet sted..

Tak, Jan F
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Efter 30 min ventetid fik vi serveret vores Nachos med kylling, Fuldstændig uspiselig, sejt og ikke til at skille af. Kan ikke anbefale dette spisested. Flere andre havde ventet 1 time og var også utilfredse med maden.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, sander og farmo... k
Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig dårlig oplevelse, vi bestilte bl.a. friskpresset juice men fik helt sikker dårlig juice fra et karton, havde også bestil 2 smoothie som vi aldrig fik, efter at ha’ venter 30 minutter gjorde vi opmærksom på at vi ikke kunne vente længere, det var der jo ikke noget at gøre ved men vi kunne ikke få pengene tilbage !!!
Meget meget dårlig oplevelse

1  Tak, monasU504VF

Rejsende, der kiggede på Café Trold, kiggede også på

Har du været i Café Trold? Fortæl om dine oplevelser!