“God smag”
Anmeldelse af 42Raw

42Raw
Prisklasse: 69 kr. - 129 kr.
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Glutenfri, laktosefri og 100% plantebaseret
Anmeldt 22. juni 2020

Stor forskel på personalet.
De bedste og sødeste var helt klart dem i lufthavnen.
Frb center har jeg oplevet dårlig attitude og mindre portioner.
Den i indre by, er De tit meget stresset!
Men det smager heldigt vis lige så godt som prisen er høj.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, jeanettew165

Anmeldt 5. marts 2020

Nu er jeg ikke veganerekspert, men den mad jeg laver hjemme med min begrænsede viden ser og smager bedre ud. De kunne godt have investeret i en konsulent. Vegansk Veggiemad behøver altså ikke at være så kedeligt!
Jeg vil dog påpege, at prisen er overkommelig for en tre-retters menu. Maden ville smage bedre, hvis anrettelsen også så flottere ud!
Servicen var god, måske lidt for god ;)
Indretningen er i rolige farver med ægte efeu træ ind ad skråtag med vinduer. Dejligt roligt stemning!

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, UnBlackMetal
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Skuffende nærmest uvenlig service idag kl 16. Gad ikke servere alle dele af det bestilte. Men værst var maden. Salaten var sørgelig og tør rå grønsager. Raw food konceptet forudsætter friske råvarer. Umådeligt dyrt for så underlødigt er måltid.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, andersb747
Anmeldt 11. juni 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte to sandwish og lemonade.

Lemonaden var en masse ingefær, sure æbler tilsat alt for meget citron. Lemonaden fremstod alt for stærk/sur og viste mangel på overblik.

De to veganske sandwish var lavet uden kærlighed eller af en som ikke var lært op.
Pesto, avokado var smasket tilfældigt på på brødet og begravet af basilikum blade.
Den ene havde fået noget homos og den anden lidt smeltet ost.

Begge sandwish fremstod som noget man selv kunne have bikset sammen derhjemme. Tilmed var brødet knastørt og aldeles smagsløs. Det var ikke nogen oplevelse

Overfor ligger Joe and the juice. 42Raw kom denne aften slet ikke i nærheden af dem. Det går ikke når man samtidig forlanger over 100 kr for en sandwish man selv kan lave mere lækker hjemme

Det et ganske enkelt en ommer.

Nå ja så skulle vi også hente den ellers søde servitricer i bagbutikken, der havde større fokus på slutrengøringen. Ingen kunder i butikken. Det forstår man egentlig godt. Det holder bare ikke i Hellerup.

Vi stemmer med fødderne og går udenom 42Raw næste gang

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, A-Anmelder
Anmeldt 3. juni 2019

Min kæreste og jeg tog i fredags herind i håbet om at få en lækker smoothiebowl. Det var en lille kø, som endte med at tage 20 minutter at komme igennem. Da min kæreste så endelig stod forrest, blev han ignoreret i 30 MINUTTER! Han stod og ventede og ventede og ingen registrerede han var der. Der kom en lang kø bag ham, og vildt mange kunder måtte gå igen. I al den tid sad jeg ved et bord, som var prop fyldt med beskidte tallerkner og glas fra de tidligere kunder, som ingen kom og fjernede. Vi endte med at være derinde i 50 min, men måtte gå i sidste ende uden noget mad, da der var absolut ingen kommunikation mellem os og de ansatte. En total skuffelse, kommer klart ikke tilbage hertil igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Josephine Smith D

Rejsende, der kiggede på 42Raw, kiggede også på

Har du været i 42Raw? Fortæl om dine oplevelser!