“En lækker middag i hyggelige omgivelser ”
Anmeldelse af Grosen & Falkenbergs

Grosen & Falkenbergs
Kvarter: Christianshavn
Beskrivelse: Restaurant i Christianshavn i København Den er placeret på en husbåd. Vi serverer nordisk inspirerede retter med en fransk twist. Vi er placeret kun et par hundrede meter fra Nyhavn
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Havde læst om dette sted og havde mulighed for at købe med deals.

5 retters tastingmenu med et glas bobler til.

Fantastisk hyggelig omgivelser på en husbåd. Blev modtaget med dejligt humør og fik vort bord. Første ret dejlig cremet jord skok suppe. Dernæst lækkert stykke rødspætte med variation af gulerødder. Svine ryst perfekt tilbered med svampe. Og små stykker kalv med knoldselleri. Og så en fed lækker chokolade... Mums... Det hele serveres på små tallerkener som
tager sig rigtigt godt ud og smager fremragende. Et helt igennem fantastisk aften

Tak, 461larsp
Peterfalkenberg, Owner hos Grosen & Falkenbergs, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

1000 tak for den fine anmeldelse, det betyder rigtig meget for os.

Anmeldt 12. januar 2020

Dejligt måltider, i et godt flow. Sødt og venligt personale, i "sjove" omgivelser. Helt sikkert et sted som vil kunne "folde" sig rigtigt ud om sommeren.

Tak, 155j_rgent
Anmeldt 12. januar 2020

Vi besøgte i går Grosen & Falkenberg med en deal i hånden. Vi var enige om, at restauranten havde været et besøg værd af flere grunde.
Beliggenheden er fantastisk. Man når restauranten efter en hyggelig gåtur efter en hyggelig tur gennem Nyhavn eller langs Christianshavns kanaler.
Det er selvfølgelig et mindre lokale, men hyggeligt og veludnyttet. Lidt problemer med akustikken.
Så til de fem retter.
De to første, som var jordskokkesuppe og stegt rødspætte med en variation af gulerod sad lige i øjet smagsmæssigt. De to efterfølgende kødretter - stegt svinebryst med svampe og kalveinderlår med variationer af selleri - var fine, men levede ikke helt op til de to første. Til sidst en fin lille chokolademousse.
Vi fik en vinmenu til de fire første retter. De tre første var rigtig gode og velvalgte. Den sidste lidt ligegyldig.
Servering. Vi blev betjent af en venlig men meget ny servitrice,. Hendes servering blev dog fulgt op af restaurantchefen, der var meget opmærksom og serviceminded.
Alt i alt en god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Tak, anettek966
Anmeldt 14. december 2019

Vi var 2 par, fik fantastisk jule middag og betjeningen var i top. Utrolig hyggelige omgivelser og vi kommer med sikkerhed tilbagesøde indehavere

Dato for besøg: december 2019
Tak, SusanneP298
Anmeldt 20. oktober 2019

Fantastisk restaurant etableret i en smagfuldt indrettet husbåd. Meget lækker 5-retters tasting menu der blev serveret af et smilende og imødekommende personale. Små velsmagende retter som mættede. Min hustru som elsker chokolade mousse måtte levne. Kommer bestemt tilbage.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, PerogKirsten

Rejsende, der kiggede på Grosen & Falkenbergs, kiggede også på

Har du været i Grosen & Falkenbergs? Fortæl om dine oplevelser!