232 $
Hotels.com232 $
Preferred Hotels220 $
Agoda.com257 $
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Svær anmeldelse. Hotellet er virkelig lækkert indrettet og personalet meget venligt.
Men da morgenmaden udgør en stor en del af oplevelsen for et hotelophold, kan vi ikke give mere end tre stjerner.
Morgenmaden var ikke i orden - eller rettere, da var “udsolgt” af brød, æg, ost osv, og det tog 15 minutter at få en kop kaffe. En skuffende morgenmadsoplevelse på et dejligt hotel.

Værelsestip: Undgå at bestille morgenmad. Bestil værelse med udkig til andet end byggeplads
1  Tak, tomaso886
Josefine Lauritsen, Gæsteservice/reception hos Villa Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære tomaso886

Tusind tak for din anmeldelse.

Det er meget beklageligt at læse om jeres oplevelse med hensyn til vores morgenmad. Jeres oplevelse er meget langt under vores normale standard. Kontakt mig gerne direkte på josefine.lauritsen@villacph.com, så vil jeg meget gerne invitere jer tilbage til at prøve vores morgenbuffet og vores hjemmebag fra RUG Bakery, som vi dagligt modtager mange roser for.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Denne vurdering går alene på restauranten “Rug Garden”
Betjeningen var høflig, omend ikke super professionel.
Maden virkede til at være tilberedt af gode råvarer, men når man betaler 195kr for en pizza, synes jeg personligt, at det er kikset at servere den i en pizzabakke!
Men pizzaen fejlede bestemt ikke noget.
Vi fik også en “picnic kurv” til bordet, som også blev serveret i en pizzabakke.
Indholdet af picnic kurven, kan bedst beskrives som en slags tapas. Der var 6 små stykker brød i kurven men ingen smør, olie eller andet, der kunne smøres på brødet. Indholdet af kurven var fint, selvom, at jeg igen synes, at en dåse uåbnede ansjoser, er en spøjs måde at servere “finere” mad på.
Da brød mængden var utilstrækkelig, bad vi om ekstra brød, dette var muligt mod merbetaling!? Det er virkeligt sølle, også selvom dette brød kom med smør.
Jeg har vaklet mellem 2 og 3 stjerner, landede dog på 3 grundet kvaliteten af maden, men konceptet er kikset især, hvis det er et aftensmåltid synes jeg.

Værelsestip: Tjek om hynderne er tørre, så du undgår våde bukser.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Flinkefyr
Josefine Lauritsen, Gæsteservice/reception hos Villa Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Flinkefyr

Mange tak for din anmeldelse og for dit besøg i vores sommerrestaurant, RUG Garden.

RUG Garden er en rustik pop-up restaurant, som kombinerer smagene fra København og Italien med et Villa-touch, hvor vi tilbyder hjemmelavet pizzaer lavet på kærlighed og surdejsbrød, som hæver i 72 timer fra vores bageri RUG, grønne retter til deling og meget mere. Vi sætter selvfølgelig stor pris på din feedback, som netop er delt med de rette personer.

Det vil glæde os at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Generelt er værelserne fine. Og rengøring var også fin.
Men der var ret mange mennesker ved et meget begrænset pool område og så synes jeg 60 kr for en halv time er betalt når hotellet ellers også ligger i den dyre ende.
Vi undrede os over at så stort hotel ikke har en restaurant i højsæsonen - den var lukket.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 443bettinan

Kære 443bettinan

Mange tak for din feedback, som er vigtig i vores vej mod forbedring og mod det serviceniveau, som vi gerne vil stå for fremadrettet.

Booking- og betalingssystemet af vores pool er iværksat således, at det bliver et dejligt miljø for alle de gæster, som ønsker at benytte sig af de faciliteter. Jeg deler naturligvis din feedback med de rette personer.

Vores Brasserie Kontrast genåbner den 1. oktober, i den mellemliggende periode har vi grundet Corona fokuseret på vores sommerkoncept RUG Garden, hvor vi tilbyder hjemmelavet surdejspizzaer, små retter til deling og andre lækkerier.

Nyd resten af sommeren.

Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Fulde af forventning, starter vores lille familie med at vente en time på vores værelser.
Efter at have ventet 40 min bliver vi tilbudt en kop kaffe på husets regning. Hverken vores dreng på 7 eller pige på 11 var dog videre interesseret i dette.
På egen anmodning bliver vi tilbudt gratis “late check out”, hvilket vi tager i mod.

Irriterende, men vi når lige vores reserverede pooltid. Som vi af uforklarlige årsager har betalt 65 kr pr person for (ud over prisen for værelset)
Uforklarligt fordi der ingen ledige siddepladser er til os.
Vi smider vores tøj på en taburet og hopper i poolen, der dog er dejlig varm.

Efter en behagelig nat på det lille familieværelse (på hjemmesiden står der det er egnet til 4, men det kan ikke reserveres online til mere end 3) har vi booket morgenmad på værelset. Efter 2 opkald til receptionen dukker morgenmaden endelig op 50 min forsinket.

Så en lidt blandet oplevelse.
Fin pool, fint lille værelse, et par unødvendige logistikudfordringer for et femstjernet hotel.
Næste gang bliver det nok ikke Villa.

Tak, JeppeC18

Kære JeppeC18

Først og fremmest vil jeg gerne takke for din anmeldelse. Vores gæsters feedback er meget vigtig i vores vej mod forbedring og mod det serviceniveau, som vi gerne vil stå for fremadrettet.

Det er meget beklageligt at læse om jeres oplevelser og særligt, at vi ikke havde jeres familieværelse klar til kl. 15:00 samt de øvrige udfordringer, som I oplevede under jeres ophold.

Du må meget gerne kontakte mig på josefine.lauritsen@villacph.com.

Jeg håber på at høre fra dig.

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel med central beliggenhed og super service. Lidt små værelser, men har alt hvad man skal bruge for et par overnatninger. Hyggelig gårdhave og loungeområde, god morgenmad og gode faciliteter.
Tager feedback seriøst og besvarer på mail. Yderst professionelt og service minded personale. Klart en anbefaling.

Tak, mettebreumk

Kære mettebreumk

Tusind tak for din venlige anmeldelse. Vi bliver altid så glade, når vi modtager positive kommentar om vores dygtige kolleger, og jeg glæder mig til at dele dine kommentarer med dem.

Vi håber meget på, at vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage - og måske i et af vores superior plus eller deluxe værelser, som er en del større end vores standard værelser.