Åben i dag: 12.00 - 02.00
Godt øludvalg og autentisk pubstemning

Charlie's Bar er en klassiker indenfor genren og udmærker sig især ved et righoldigt udvalg af... læs mere

Anmeldt d. 14. juni 2018
nielsmartin
Hillerød, Danmark
Fantastisk øl

Anmeldt d. 27. maj 2017
MickB824
London, Storbritannien

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
fra 62,24 $
fra 29,64 $
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 27. maj 2017

Godt udvalg af øl, herunder de meget vigtige cask ales (uundværlige, hvis du ikke er til pilsner) og en autentisk lille-pub stemning. En meget velkomment sted at besøge, hvis du kan lide at drikke bitter, men også hvis du bare vil sidde på pubben og få en snak uden at have din ører overfaldet. Det sælger endda syltede æg!

Tak, MickB824
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 22. april 2017 fra mobile enheder

Vi har som regel undgået de engelske og irske barer når vi er på ferie, men vores venner anbefalede denne engelske bar og vi blev ikke skuffet - de har et stort udvalg af forskellige slags øl og de lokale fortalte os om, at det var en af de bedste i den del af byen i nærheden af hotellet. Vi har mødt en flok meget venlige københavnere på vores andet besøg, som vi snakkede med i lang tid, og de hjalp os med vores danske udtale! Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Claire W
Anmeldt d. 28. januar 2017

Hvis du er til rigtigt engelsk øl, så er du kommet det rigtige sted. Masser af Cask Ales (skiftende udvalg) og en hel del forskellige udenlandske fadøl også. Deres almindelige pilsner er dog fra Hancock. Venligt personale og de har en del crisps og andet snack også. Så savner du London, og byens udvalg af øl og klientel, så gå til Charlies Bar :)

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, Frederik_Olsen
Anmeldt d. 25. december 2016 fra mobile enheder

Charlie's er stedet, hvor der serveres øl med stil!
Her er altid mange forskellige øl på tap, og adskillige flere på flaske.
Her kan man også få den legendariske Hancock Gambrinus - og oven i købet fra fad, det er øl når det er bedst.
Meget lille og hyggelig sted, hvor man tit skal være ude i god tid, hvis man skal håbe på en sidde-ned.

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, Bjarne_Dein
Anmeldt d. 1. december 2016

Der er ingen over, og ingen ved siden. Ganske enkelt det bedste sted for øl elskere i København! Op mod 6 cask ales (real ale) ad gangen (udskiftes hele tiden), og talrige øl og ciders på fad fra forskellige lande. Der skulle efter sigende være et godt udvalg på flaske også, men jeg har aldrig undersøgt det, da jeg er til cask ales :) Der er også et godt udvalg af single malt whiskies. Personalet kender deres øl, og de kan hjælpe dig med at vælge hvad der passer til lige DIN smag. Du kan ofte også få en lille smagsprøve af nye øl, hvis du er usikker på om det nu også er noget for dig. Stedet er meget lille, med kun få siddepladser, så ved fyraftenstid, og på travle aftener, så er der virkeligt proppet. Men det er en del af hyggen ved stedet, at det er så intimt. Jeg kan også anbefale stedets crisps, som kommer fra Piper's, som ligger klasser over deres konkurrenter i kvalitet.

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, Thomas J