“Et must”

Charlie's Bar
nr. 10 af 178 Natteliv i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Som at være tilbage i England igen, rar stemning og god øl.

Et sted som skal opleves i Real live når du er i København

Tak, Per Nedergaard N
Filtrér

Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 27. maj 2017

Godt udvalg af øl, herunder de meget vigtige cask ales (uundværlige, hvis du ikke er til pilsner) og en autentisk lille-pub stemning. En meget velkomment sted at besøge, hvis du kan lide at drikke bitter, men også hvis du bare vil sidde på pubben og få en snak uden at have din ører overfaldet. Det sælger endda syltede æg!

Tak, MickB824
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 22. april 2017 fra mobile enheder

Vi har som regel undgået de engelske og irske barer når vi er på ferie, men vores venner anbefalede denne engelske bar og vi blev ikke skuffet - de har et stort udvalg af forskellige slags øl og de lokale fortalte os om, at det var en af de bedste i den del af byen i nærheden af hotellet. Vi har mødt en flok meget venlige københavnere på vores andet besøg, som vi snakkede med i lang tid, og de hjalp os med vores danske udtale! Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Claire W
Anmeldt 28. januar 2017

Hvis du er til rigtigt engelsk øl, så er du kommet det rigtige sted. Masser af Cask Ales (skiftende udvalg) og en hel del forskellige udenlandske fadøl også. Deres almindelige pilsner er dog fra Hancock. Venligt personale og de har en del crisps og andet snack også. Så savner du London, og byens udvalg af øl og klientel, så gå til Charlies Bar :)

Tak, Frederik_Olsen
Anmeldt 25. december 2016 fra mobile enheder

Charlie's er stedet, hvor der serveres øl med stil!
Her er altid mange forskellige øl på tap, og adskillige flere på flaske.
Her kan man også få den legendariske Hancock Gambrinus - og oven i købet fra fad, det er øl når det er bedst.
Meget lille og hyggelig sted, hvor man tit skal være ude i god tid, hvis man skal håbe på en sidde-ned.

Tak, Bjarne_Dein

Rejsende, der kiggede på Charlie's Bar, kiggede også på

Har du været i Charlie's Bar? Fortæl om dine oplevelser!