“Hyggelig bar i Pilestræde”
Anmeldelse af Charlie's Bar

Charlie's Bar
nr. 10 af 178 Natteliv i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 28. januar 2017

Hvis du er til rigtigt engelsk øl, så er du kommet det rigtige sted. Masser af Cask Ales (skiftende udvalg) og en hel del forskellige udenlandske fadøl også. Deres almindelige pilsner er dog fra Hancock. Venligt personale og de har en del crisps og andet snack også. Så savner du London, og byens udvalg af øl og klientel, så gå til Charlies Bar :)

Tak, Frederik_Olsen
Filtrér

Anmeldt 25. december 2016 fra mobile enheder

Charlie's er stedet, hvor der serveres øl med stil!
Her er altid mange forskellige øl på tap, og adskillige flere på flaske.
Her kan man også få den legendariske Hancock Gambrinus - og oven i købet fra fad, det er øl når det er bedst.
Meget lille og hyggelig sted, hvor man tit skal være ude i god tid, hvis man skal håbe på en sidde-ned.

Tak, Bjarne_Dein
Anmeldt 1. december 2016

Der er ingen over, og ingen ved siden. Ganske enkelt det bedste sted for øl elskere i København! Op mod 6 cask ales (real ale) ad gangen (udskiftes hele tiden), og talrige øl og ciders på fad fra forskellige lande. Der skulle efter sigende være et godt udvalg på flaske også, men jeg har aldrig undersøgt det, da jeg er til cask ales :) Der er også et godt udvalg af single malt whiskies. Personalet kender deres øl, og de kan hjælpe dig med at vælge hvad der passer til lige DIN smag. Du kan ofte også få en lille smagsprøve af nye øl, hvis du er usikker på om det nu også er noget for dig. Stedet er meget lille, med kun få siddepladser, så ved fyraftenstid, og på travle aftener, så er der virkeligt proppet. Men det er en del af hyggen ved stedet, at det er så intimt. Jeg kan også anbefale stedets crisps, som kommer fra Piper's, som ligger klasser over deres konkurrenter i kvalitet.

Tak, Thomas J
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Fantastisk atmosfære og gode øl.. alt er ført i engelsk stil med glad og god betjening. Altid et besøg værd, hvis der er plads ;)

Tak, Johan E
Anmeldt 5. august 2016 fra mobile enheder

Stedet specialiserer sig i engelske øl, så der er et pænt udvalg af forskellige ales, som pumpes fra fadet. Der udover er der pilsnere og weiss, også fra fad. Endelig er der et udvalg af flaskeøl, men jeg har aldrig set en blive solgt...

Jeg har været der flere gange. Hver gang har budt på et nyt udvalg og jeg har aldrig været skuffet.

Det er et lille sted, som er meget velbesøgt. Så vær forberedt på at du måske ikke kan komme til at sidde...

Tak, Seppej

Rejsende, der kiggede på Charlie's Bar, kiggede også på

Har du været i Charlie's Bar? Fortæl om dine oplevelser!