“Skønt "vandhul"...”

Charlie's Bar
nr. 10 af 178 Natteliv i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 5. august 2016 fra mobile enheder

Stedet specialiserer sig i engelske øl, så der er et pænt udvalg af forskellige ales, som pumpes fra fadet. Der udover er der pilsnere og weiss, også fra fad. Endelig er der et udvalg af flaskeøl, men jeg har aldrig set en blive solgt...

Jeg har været der flere gange. Hver gang har budt på et nyt udvalg og jeg har aldrig været skuffet.

Det er et lille sted, som er meget velbesøgt. Så vær forberedt på at du måske ikke kan komme til at sidde...

Tak, Seppej
Filtrér

Anmeldt 8. juni 2016 fra mobile enheder

Når man først har smagt de mange forskellige ølsorter bliver det svært at gå tilbage til det sørgelige udvalg, som man finder på mange andre værtshuse. Øllet er tempereret og pumpes op ved håndkraft. Udvalget skifter fra uge til uge, så der er altid noget nyt. Engelsktalende stampublikum. Lillebitte sted. God og rolig stemning.

1  Tak, DocMartinAndersen
Anmeldt 11. februar 2016

På Charlies får du god øl - rigtig god øl. I den ret lille bar er der et fint udvalg af især engelsk øl på både tap og flaske. Lokalet størrelse gør, at du sidder ret tæt - hvilket ikke altid er en fornøjelse - men betjeningen er god og øllet dejligt.

1  Tak, Larshock
Anmeldt 30. december 2015 fra mobile enheder

Ganske enkelt et pragtfuldt sted... Lille og lidt sammenklemt, for der er tæt pakket... Masser af stemning... En lang bar fyldt med forskellige tappehaner... Og - vigtigst af alt - massevis af forskellige gode øl...

Jeg kommer igen - og igen....

Tak, Seppej
Anmeldt 23. august 2015

et sted som absolut er værd at besøge. Lille, intimt og med flere forskellige øl end man kan komme igennem på en gang.. Også cask i hanerne, som i sig selv er en oplevelse.

Tak, 551lasse_

Rejsende, der kiggede på Charlie's Bar, kiggede også på

Har du været i Charlie's Bar? Fortæl om dine oplevelser!