“Stemning...”

Charlie's Bar
nr. 10 af 184 Natteliv i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 23. august 2015

et sted som absolut er værd at besøge. Lille, intimt og med flere forskellige øl end man kan komme igennem på en gang.. Også cask i hanerne, som i sig selv er en oplevelse.

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, 551lasse_
Filtrér

Anmeldt 2. februar 2015

Denne engelske pub i hjertet af København er en perle. Trangt lokale med relativt få sidepladser og mange ståpladser. Der er tæt pakket en lørdag aften, og man må kæmpe sig vej hen til baren for at ser på det store udvalg af draft beer. Sortimentet skifter jævnligt i hanerne på bedste engelske vis. Behagelig engelsk betjening, og ca 55,- for en pint. Meget hyggelig og intim stemning.

Dato for oplevelse: januar 2015
Tak, hbothmann
Anmeldt 28. november 2014

Intet mindre end en fantastisk engelsk bar i indre København, med vidunderligt Cask Ale og dejlig betjening

Dato for oplevelse: november 2014
Tak, Kim F
Anmeldt 12. januar 2014

Hyggeligt sted omend man kommer til at slås lidt om pladserne. Glimrende udvalg, som skiftes jævnligt ud.
De har et tocifret antal haner til casks (øl der udvikles videre efter det forlader bryggeriet), hvilket gør stedet lidt usædvanligt. Der er ikke mange der serverer casks i København.

Dejlig stemning, ofte ender man med at snakke med dem man bænker sig ved siden af. Hyggelige engelske bartendere.

Anbefalet, og en af de bedste ølbarer i København.

Dato for oplevelse: december 2013
Tak, SuperflyDK
Anmeldt 23. marts 2013

Engelsk pub benyttet af englændere. Det er klar at englændere går til Charlie's Bar. Typisk engelsk stil. Engelsk ejer, engelsk betjening. Og ikke mindst fantastiske Real Ales, som løbende skiftes. Der haves kun et fad af hver. I dag havde de til min store overraskelse en af verdens bedste øl - Theakston Old Peculier. En øl der normalt ikke eksporteres fra England, da den ikke rejser godt. Jeg synes den havde klaret rejsen super godt. Det var den bedste øl jeg har fået. I meget lang tid. De havde også Theakston XB, som også er god men ikke i samme klasse som Old Peculier.

Varm anbefaling!

Tak, MortenBjerregaard

Rejsende, der kiggede på Charlie's Bar, kiggede også på

Har du været i Charlie's Bar? Fortæl om dine oplevelser!