2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline183 US$
eDreams183 US$
Agoda.com183 US$
Vio.com183 US$
Anmeldt d. 10. juli 2022

Vi havde i julegave fået et weekendophold, som vi valgte at indløse i juni, da hotellet endelig efter mange måneders forsinkelser valgte at genåbne.
Vores værelse som var et standard værelse var utrolig lækkert og smagfuldt indrettet, men vi savnede i den grad vejledninger til helt simple ting som brug af bruseren og TV´et. Noget som burde være ganske simpelt krævede en mindre teknisk eksamen at finde ud af. Vedr. TV måtte vi hente hjælp i receptionen.
Morgenmadsbuffeten var super lækker og der var gode veganske alternativer.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Rikke B
Anmeldt d. 21. november 2021 fra mobile enheder

Vi valgte Guldsmeden Bryggen pga. den opvarmede pool og sauna/dampbad.

Poolen var dog ikke varm, højest lunken. Det er varmere end havvandet i november, men ikke just en varm oplevelse, nærmere rimelig kold oplevelse efter få minutter.

Saunaen er helt ny, og den virkede ok. Fed detalje med udkig til poolens bund gennem er vindue. Desværre gik lyset i saunaen pludselig, da vi brugte den.

Dampbadet brugte vi ikke, da det lugtede lidt mærkeligt, som når man går ind i et rum med skimmelsvamp.

Hotellet er nyåbnet, og det bar opholdet desværre præg af.

Den første aften havde vi ikke varme på værelset.

Personalet kunne ikke opklare hvorfor. Vi blev tilbudt at skifte værelse, men der var samme problem. Hen ved midnat blev værelset varmt.

Næste dag kunne det nye personale berette, at det skyldtes, der var blevet skiftet fjernvarmerør.

Morgenmadsbuffet er god med alt hvad hjertet begærer. Personalet venligt og imødekommende.

Vi prøvede tasting menu i restaurant (som først åbnede for aftenservering onsdag) for 350 kr.

Det smagte godt, men det serveres på dele tallerkener, og der manglede i hvert fald to retter for at vi kunne blive mætte.

Alt i alt for mange fejl og mangler på det fem dages ophold.

Dato for ophold: november 2021
1  Tak, Jacob F
Anmeldt d. 6. december 2020

Super hyggeligt hotel. Så fine værelser og fællesområder. Vi følte os meget tilpas og vil bestemt besøge hotellet igen en anden gang vi kommer til KBH.
Der er meget kort til Metroen og kun 2 stop til Kongens Nytorv. Så beliggenheden er rigtig god.

Dato for ophold: december 2020
Tak, violag966
Sofie Brich, Gæsteservice/reception hos Bryggen Guldsmeden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2021

Kære Viola,

Mange tak for jeres besøg og for den finde anmeldelse.
Vi håber at I snart vil komme på besøg igen, så kan I forhåbentlig bade i poolen og slappe af i sauna og dampbad.

Rigtig god dag

Anmeldt d. 21. november 2020

Har netop overnattet 2 nætter, og er meget tilfreds!
Skønt hotel, anderledes og spændende indretning, rolige omgivelser, økologisk lækker morgenbuffet, indbydende områder til at sætte sig og arbejde i, professionelt og hjælpsomt personale.

Dato for ophold: november 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, birgittevagnholm

Kære Birgitte,

mange tak for din skønne anmeldelse af Bryggen Guldsmeden og tak for besøget.

Vi er glade for at du nød opholdet og at vores indretning, omgivelser og morgenmad levede op til forventningerne.

Vi håber at kunne byde dig velkommen i nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 17. november 2020

Alt var perfekt til en skøn getaway. Virkelig lækkert hotel. Cool og hyggelig atmosfære. Alt var perfekt og vi nød både den gode service og faciliteterne. Svedigt workout med alle de faciliteter det skabet en god træning. Hyggeligt launch område. Skøn morgenmad og et værelse der fuldt ud lever op til en høj standart.
Bæredygtighed og vision

Dato for ophold: november 2020
Tak, HeidiM2660

Kære Heidi,

mange tak for din skønne anmeldelse. Det er fantastisk at opholdet levede op til forventningerne.
Vi glæder os meget til igen at kunne byde Jer velkommen igen.

Rigtig god dag