“Super skøn pizza med lækker”
Anmeldelse af Pizzeria Luca

Pizzeria Luca
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Super skøn pizza med lækker bund og de helt rigtige leopardpletter. Tog med retur på hotel i nærheden

Tak, clunding

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Bedste pizza ever har spist pizza i Italien som ikke kan slå de pizzaer fra Luca
God betjening og dejligt sted

Tak, juliemW9106DT
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Europas næstbedste pizza.
Vi rejser gerne flere gange om året til Italien og har snart været i alle regioner, men at vi skal finde den næstbedste pizza i kbh. er fantastisk. Super lækre pizzaer holdt 100 % i den italienske ånd, perfekt bagt med super lækre råvare. Den bliver kun næstbedst da der ligger et lille lokalt pizzeria i Firenze som slå Pizzeria Luca.

Tak, TSofeldt
Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Super gode italienske pizzaer. Pizzabunden er helt perfekt og unik.
Stedet er hvad det er dvs sparsom Italiens indretning men det passer virkelig godt til stedet. Meget uformelt sted og meget velbesøgt. Ulemper forskellig musik i de to lokaler så det bliver støjende. Der var lidt knas fra svampene i min pizza ikke meget men det var der.

Dato for besøg: december 2019
Tak, mortenc9000
Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted at træde ned i, med stenovnen til højre, som gav lovning på noget særligt. Betjening var ok uden at være noget særligt. Forretterne var absolut 4 stjerner værd; Burrata og crema di carciofi. Medfølgende brød var af pizzadej og var sprødt og lækkert.
Vi glædede os til at smage 5. bedste pizza i Europa. Men den oplevelse kom ikke: Bunden var smagfuld, men ikke sprød. Der var alt for meget kant og oplevelsen var at der lå fyld i midten. Om bunden skulle være tyndere, er en smagssag, men en blød pizzabund får aldrig topkarakter hos mig.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Vivian R

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Luca, kiggede også på

Har du været i Pizzeria Luca? Fortæl om dine oplevelser!