6 personer kigger på dette hotel
189 US$
Book nu, betal under opholdet
190 US$
Trip.com
161 US$
Hotels.com190 US$
Priceline178 US$
Lol.travel238 US$
Anmeldt d. 18. december 2022

Overordnet dejligt hotel med skønne faciliteter. Lækker morgenmad.
Dog var rengøring lidt mangelfuld. De løse tæpper var ikke rengjorte og der manglede sæber og papir ved tjek in.

Ellers et dejligt ophold.

Tak, karlasm0r
Anmeldt d. 18. december 2022

for prisen en meget overvurderet hotel, mangler meget rengøring , børnevenlig værelser osv , meget skuffet over det overnævnte , personale i reception er meget hjælpsom men det er ikk det eneste da holder en hotel i denne rang i drift

Tak, Elvir D
Guest Relations, Guest Services / Front Office hos Tivoli Hotel & Congress Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2022

Kære Elvir,
Vi beklager meget, at vi ikke formåede at give jer det ophold, I havde håbet på og regnet med.
Vi arbejder løbende på tiltag i forhold til bæredygtighed og forbedring af vores grønne profil. Som et led i det, lader vi det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Vi gør derfor ikke automatisk rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Ønsker du daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde!
I forhold til skuffelse over børnevenlige værelser, så er jeg meget i tvivl om hvad der menes. Vi hører normalt at vi er et meget børnevenligt hotel, men jer er selvfølgelig ked af hvis I oplevede nogle mangler på den front.
Du er altid velkommen til at kontakte os for en dialog om behov frem for et evt. nyt besøg.
De bedste hilsner
TIVOLI HOTEL&CONGRESS CENTER
Emilie Kirk - Senior Reservations Koordinator

Anmeldt d. 16. december 2022

Dejligt hotel, fint værelse,dejlig morgenmad, fantastisk sushi og sticks på 12 etage .
Ikke så lang gå tur til Tivoli , var inde og se julelysene. Et rigtig hyggelig ophold sammen med mit dejlige barnebarn

Tak, lienj976
Anmeldt d. 15. december 2022

Det hele er bare top kvalitet og dejligt. Lækker suite, rigtig god mad morgen, frokost og aften, gode cocktails, flot pool og super god betjening. Kommer klart her igen, når kæresten skal forkæles. ❤️

Tak, peterhU4387KJ
Anmeldt d. 15. december 2022

Det er så ærgerligt, men jeg må indrømme at magien er væk. Ja, det er et ordentlig hotel og rengøringen er i top. Men du får ikke noget ud over det sædvanlige. Alt er skåret ind til benet hvis du har et standard værelse. Og du bliver også anset som standardgæst. Det er altså en ommer Tivoli. Hvis I ønsker at løfte jer op blandt de bedre hoteller og distancere jer fra Cabin Inn, så skal i begynde at sætte gæsten i centrum.

Tak, rcsteengaard

Kære Rcsteengaard,

Mange tak for din tilbagemelding.
Jeg er rigtig ked af at læse om din oplevelse af at blive set som en "standardgæst". Vi bestræber os på at give en venlig, imødekommende og personlig service til alle vores gæster, så jeg kan kun beklage, at du ikke føler at du blev mødt i denne ånd. Skulle du have lyst til at sende os en mail direkte med mere specifikke årsager til din opfattelse, hører vi meget gerne fra dig!
Med venlig hilsen
TIVOLI HOTEL&CONGRESS CENTER