7 personer kigger på dette hotel
Hotels.com158 US$
travelup.com160 US$
Lol.travel202 US$
Anmeldt d. 13. december 2022

En sikker vinder hos børnefamilierne.Skøn stemning og venligt og hjælpsomt personale. Tivoli temaet er bragt med ind på hotellet fra det øjeblik man træder ind, og børn og voksne elsker det. Parkering er dyr dog.

Tak, PernilleogCo
Anmeldt d. 11. december 2022

Et super dejligt sted tæt på centrum. Gode værelser, dejlig brunch og ikke mindst profession og venligt personale trods weekend travlhed midt i julemåneden. Brasseriets morgenmad i lokaler der har opdelte afsnit med hver sin buffet er super godt tænkt ind i et travlt miljø.

Tak, StenB40
Anmeldt d. 11. december 2022

Vi havde en enkelt overnatning i en junior-suite, hvilket slet ikke levede op til forventningerne, værelset var beskidt, gammelt og slidt! Langt under standarden for et værelse til 3400kr for en enkelt overnatning!

Tak, clysho255306
Anmeldt d. 10. december 2022

Vi nød den luksus, vi fik ved at booke ind på et De luxe værelse på 8. etage. Skøn udsigt fra Executive Lounge på 11. etage, hvor vi nød et glas kold hvidvin. Dejlig følelse at forkæle sig selv i smukke omgivelser.

Tak, 269kirsten
Anmeldt d. 5. december 2022

Dejligt hotel med superplacering. Let adgang med bil
Desværre. Mangelfuld rengørring af værelse. Tandpasta på sengetæppe og skidt og nullermænd på gulvtæppe. Gulvvarme på badeværelse heller ikke tændt. .

Tak, 4rw6riy3wx
Guest Relations, Guest Services / Front Office hos Tivoli Hotel & Congress Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2022

Kære Gæst,
Dejligt at du synes godt om vores beliggenhed:)
Jeg har allerede videregivet din feed back om den mangelfulde rengøring på værelset. Jeg håber at du fik gjort opmærksom på det, så det kunne blive udbedret med det samme - det er selvfølgelig slet ikke ok at du oplevede det sådan. Det beklager jeg!
Du er altid velkommen til at kontakte os direkte med eventuelle spørgsmål og så håber vi at se dig igen på Tivoli Hotel!
Med venlig hilsen
TIVOLI HOTEL&CONGRESS CENTER