164 US$
Book nu, betal under opholdet
138 US$
Priceline
147 US$
Hotels.com138 US$
Trip.com145 US$
travelup.com166 US$
Anmeldt d. 1. maj 2022

Vi var super glade for hele servicen der var, samt mulighed for at gå rundt i byen uden man skulle være bange for ikke at kunne komme ind. Alt i alt mega fed oplevelse op værelset var over alt forventning

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, lunaersod
Anmeldt d. 1. maj 2022 fra mobile enheder

Jeg var så heldig at holde min 40 års fødselsdag på Tivoli Hotel, som vi efterhånden føler er vores andet hjem. Man bliver altid mødt med et smil når man kommer og man får byens bedste betjening af hotellets personale. Maden i brasseriet er helt fantastisk og hotellets faciliteter er bare helt igennem fantastiske. Tivoli View Restaurant/lounge på 11 er helt igennem fantastisk og også her jeg fik min surprice party på min fødselsdag. Når vi skal til KBH booker vi altid på Tivoli Hotel, da vi simpelthen føler os hjemme når vi er der. Så herfra kan vi kun til alle som overvejer at booke sig ind, tøv ikke, book book book og I vil ikke fortryde.

Værelsestip: Parker under hotellet, da det er yderste fair priser. Book Executive værelse med lounge adgang og nyd alle tingene på 11 sal.
Tak, Dannyrostedvendelbo
Anmeldt d. 30. april 2022

Værelse super godt- aircondition er noget skidt og kan ikke køle værelse , men vi fik straks tilbudt andet værelse, men orkede ikke at pakke sammen. Morgenmad meget fin med stort udvalg. Personalet mega servicemindede

Tak, mhfrahm98
Anmeldt d. 27. april 2022

Godt men stort hotel hvor alt funger.
Det eneste der er at nævne er, at sengene kunne være bedre efter vores mening. For dårlig madrasser da de er for bløde.
Men ellers ikke så meget mere at nævne. Rigtig godt tilfreds.

Tak, pallelund2022
Anmeldt d. 25. april 2022

De ansatte på hotellet er meget søde og service- minded. Specielt den medarbejder, der hjalp mig med at booke mit værelse på hotellet. Det var rigtig sødt af hende. 5 ud 5 stjerner til personalet.

Morgenmaden var virkelig en dejlig og varieret oplevelse. Dejligt med små boller og tebirkes og et hav af smagsoplevelser at prøve. 5 ud 5 stjerner for morgenmaden.

Så til selve værelset, som var komfortabelt stort og rigtig pænt indrettet. Dog blev vores udsigt skæmmet af nogle grimme plexiglas plader uden for et par af vinduerne. Plexiglas plader, som var hærgede af kalk eller snavs? Det var ikke kønt at se på. Der var desuden utrolig varmt oppe på reposen/alkoven i vores værelse (899). Vi kunne ikke åbne vinduerne deroppe for at få frisk luft ind. Måske har hotellet gjort det for at undgå risiko for ulykker med børn eller suicidale personer. Uanset hvad, så var der for varmt deroppe.

Ønsker man fred og ro skal man booke værelse til anden den side med udsigt ud mod Københavns Havn. Vi havde udsigt ud over Tivoli og byen på den anden side af hovedbanen. Uheldigvis er vinduerne så dårlige til at isolere lyden udefra, at vi tydeligt kunne høre togene køre forbi neden for. Det var faktisk meget generende for os, specielt om aftenen og om natten.

Sengen på værelset var med springmadras, hvilket for blødt til vores smag. Derudover var hovedpuderne meget store og ikke af dun, men syntetiske. Størrelsen på hovedpuderne gjorde at både min kone og jeg vågnede med ømme og stive nakker.

Så alt i alt for vores oplevelse af hotelværelset lander vi på 2, måske 3 stjerner ud af 5 stjerner.

En samlet bedømmelse af vores ophold på Tivoli Hotel er 3,5 stjerner ud af 5 stjerner.

Tak, Nicolai B