7 personer kigger på dette hotel
173 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
173 $
Agoda.com
160 $
Expedia.com173 $
Priceline169 $
travelup.com196 $
Anmeldt d. 9. august 2021

Dette sted kan jeg altid anbefale god tone blandt personale check ind/ud var i top, restauranter/skybar er i top, fin udsigt (klart vejr) ud over KBH ,tæt på diverse seværdigheder.
Et weekend ophold må prøves.

Tak, Michael N
Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Tivoli Hotel & Congress Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Kære Michael

Tak for de fine ord. Vi er glade for at du har haft en god oplevelse her på Tivoli Hotel.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center
Julie Krogh Pedersen
Guest Relations Coordinator

Anmeldt d. 9. august 2021

Gennemsnitlig Hotel, ligger dejlig centralt. man skal være opmærksom på hvis man tilkøber voucher at man så overhovedet kan få plads i restauranten til at bruge dem.
Hotellet har en rigtig god tag terrasse med god udsigt ind over byen.

Tak, KennethH1414
Anmeldt d. 9. august 2021

Vi har netop haft et dejligt ophold på Tivoli Hotel. Et godt værelse med havneudsigt / kig. Værelset var fint til tre personer. Morgenmadsbuffen var rigtig god. Der var sørget for sprit og engangshandsker og der var rigtig god plads til at komme rundt om buffeten. Eneste anke om morgenmadsbuffeten var, at der måske mangler "lige det ekstra" - dvs. noget hjemmelavet (fx marmelader, en smootie ol.) - og så kunne der også godt være to slags wienerbrød - hvis man ikke er til kanelsnegle, som der var begge morgener.
Vandlandet er udmærket - men omklædningsrummene trænger til at der kommer en forbi og svaber gulvene hyppigere og slukker for de brusere, som folk glemmer at slukke for !!! Det undrer mig, at man ikke har brusere med auto-vandsluk, for der løber godt nok meget rent vand ud, når folk ikke slukker efter sig. Samtidig virker skabene med låse på ikke særlig godt. Disse bør nok serviceres!
Endelig burde der stå, hvor mange personer der maksimalt kan være i elevatorerne - for folk virkede generelt lidt "coronaforskrækkede", hvis der allerede var nogen i elevatorerne, selvom der stod at der kunne være 13 (så vidt jeg husker) i en elevator, men der var sjældent mere end 5.

Tak, christianlY4445OP
Anmeldt d. 8. august 2021

Startede men en meget kaotisk check in. hvor der når man kommer fra P kælderen ikke er meget information om hvor køen til checkin var. da vi så kommer til vores værelse er det beskidt. og med chips ved senge samt flasker under den. meget støv.

Tak, lassebrondsted

Kære Lasse

Tak for din feedback, som vi tager meget seriøst, da det er den eneste måde hvorpå vi kan forbedre vores kvalitet og service.

Jeg er meget ked af at læse om jeres oplevelse, og vil derfor gerne tage personligt hånd om sagen, hvis du sender mig en uddybende mail på tivcom@arp-hansen.dk.

Jeg håber at høre fra dig.

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center
Julie Krogh Pedersen
Guest Relations Coordinator

Anmeldt d. 8. august 2021

Dejligt ophold ved Tivoli og Congress. Det var nemt at finde samt parkering var ligetil. Et overordnet dejligt hotel. Elevatorsystemet drillede os en smule men så tog vi trappen en gang i mellem. Lækker morgenmad.

Tak, miaquade